Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender til det en Online tjenste der hedder LikesXl og kan sige for eller i mod?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du sikkert heller ikke noget problem med at fortælle os hvem du er.. Hvad hedder du? Har du en profil på LinkedIn? Hvorfor er dette dit første indlægAmino debatten nogensinde?

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Intet af det er relevant for denne tråd, men hvis du eller andre skulle få lyst til at erhverve en seriøs indsigt i konceptet, står jeg gerne til disposition.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du læser den artikel jeg linkede til, kan du se at en lang række af de påståede"partnere", herunder Mercedes benægter ethvert kendskab til konceptet.

Men lad det være endnu mere simpelt: Er der et reelt produkt man køber eller sælger?

Hvis ikke man køber andet end "PR pakker" og konceptet er funderet på at der er andre som køber PR pakker, som man herefter får provision af i flere led, så holder jeg med Rasmus Wink

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

I den artikel, du henviser til, kan jeg ikke se et eneste sted, at annoncørerne udtaler sig direkte, eller at artiklen overhovedet nævner kilder.

Som jeg skrev før, køber man PR pakker, som dagligt indtjener penge, hvis man ser 10 annoncer dagligt. Det er det, konceptet er funderet på.

HVIS man så ønsker det, kan man oveni dette tegne medlemmer op under sig og få kommission af deres køb, men det er vi mange, der ikke har gjort - deriblandt mig selv.

For mig er LikesXL en hobby ved siden af mit daglige virke som selvstændig erhvervsdrivende, og jeg er rigtig spændt på at se udviklingen i det.

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Selenia,


Højst påfaldende at du opretter en profil herinde, for umiddelbart efter at forsvare en side som på alle mulige måder ligner et pyramide-scheme... Synes du ikke?


Vh,
Meal4U.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)