Hej allesammen. Som kommende dropshipper står jeg inde med en række spørgsmål.
1. Hvilken bon skal jeg give kunden? - Når jeg som dropshipper køber et produkt, får en en bon med på mit køb. Men hvilket skal jeg give kunden? Eller skal jeg selv lave en? Evt. hvordan gøres det?
Andre spørgsmål afhænger lidt af overstående. Vil komme senere.
Når jeg som dropshipper køber et produkt, får en en bon med på mit køb. Men hvilket skal jeg give kunden? Eller skal jeg selv lave en? Evt. hvordan gøres det?
Hvis det virkeligt er dit spørgsmål er jeg nødt til at sige, at du bør overveje en ekstra gang om du er klar til at starte en virksomhed. I første omgang bør du nok tilmelde dig et par kurser omkring det at starte en virksomhed og om hvordan økonomi og bogføring fungerer.
Alternativt, så start med at få arbejde ved en eksisterende webshop i et år eller to, så du får en forståelse for de forskellige arbejdsgange.
Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.
Det er en side der yder starthjælp til nye iværksættere.
Når du arbejder med dropshipping er der mange ting du skal have på plads før du går igang.
Slutbrugeren skal selvf. have din faktura. Hvis den skal ligge i pakken, er det nok noget du skal udrede med din dropshipper.
Så er der spørgsmålet om told. ligger din dropshipper i EU er det ikke et problem, men hvis de ligger udenfor EU er det stort problem, da din kunde så ikke kan undgå told bøder, hvis du ikke får lavet en eller anden aftale med et shipping firma, der kan løse det.