Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg en god sag ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde indtil oktober et transportfirma, hvor jeg har haft tilknytte en Falck abonnement til min firmabil. Bien blev hurtigt solgt og så troede jeg at det forgik som med forsikringer, at Falck ville få automatisk besked, så mit anb. blev opsagt, det viser sig at jeg tog fejl og fik så en regning fra dem. Jeg ringede så til dem og fortalte, at mit firma var blevet lukket og jeg ikke havde den bil mere. De oplyser så at det abonnement skulle være opsagt en måned før fornyelses datoen.

Mit spørgsmål er så, kan de godt kræve betalling, når jeg ikke har handlet i ond tro. Det er jo et erhvervs abonnement, tilknytte mit firma, som er lukket. Hæfter jeg for det (det var et en mands firma) 

VH

Tim

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har en ret dårlig sag, beklager Tim. Om du har været i god eller ond tro er underordnet, når der er indgået en aftale. Rent juridisk "vidste du eller burde vide" at aftalen skulle opsiges. Så med mindre der er tale om konkurs, så er der nok ikke andet at gøre end at betale Smile 

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, Tak for svaret :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og en konkurs gør ingen forskel Daniel. Gælden består også efter en konkurs....

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Og en konkurs gør ingen forskel Daniel. Gælden består også efter en konkurs....

Du har ret - havde lige overset det var et personselskab Smile

Freelance bogholder. Ekspert i Dinero, Billy, mf. Få det gjort rigtigt - Og spar tid & penge!

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en bil privat, så undersøg om du kan flytte dit betalte abb. til den og så opsige det :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)