Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du indsigt i catering, kantine, måltidskasser eller restaurationsbranchen?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Hvis der sidder nogen derude med indsigt i catering, kantine, måltidskasser eller restaurationsbranchen - specielt med henblik indkøbsprocesserne og beslutningerne. Eller fra den anden side, nogen som er vant til at sælge til de nævnte brancher, så må de meget gerne kontakte mig!

Mit navn er Rohit og jeg arbejder hos YouCook.

YouCook er en nystartet virksomhed, som har til formål at levere kød indpakket i Mylar Cook til kantiner, caterings og restauranter. Mylar Cook er udviklet af industri giganten DuPont og har flere fordele, såsom at give kødet meget bedre smag, mere præcis tilberedning og mindre rengøring efterfølgende.Vi er meget ambitiøse omkring produktet, og ser internationalt perspektiv for dette produkt.  

Vi arbejder intensivt på, at få større kendskab på dette område og mener at folk som har arbejdet eller stadig arbejder besidder en viden, som kan hjælpe os i den rigtige retning. Vi vil derfor meget gerne invitere folk med indsigt omkring "food" branchen. Det vil være fantastisk hvis du har viden omkring indkøbs-processerne og beslutningerne hos fx cateringfirmaer.

Vi vil derfor sætte stor pris på et interview med dig – over telefonen eller måske et møde på vores kontor og vi vil selvfølgelig gerne betale for din hjælp. 

Hvis du mener, at du har den rette viden og gerne vil hjælpe os, så er du mere end velkommen til at kontakte mig. Du er velkommen til at skrive her i første omgang eller kontakte mig på Linkedin https://dk.linkedin.com/in/rohitkg1 

På forhånd tak!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)