Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god beregner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kunne godt bruge en god beregner, til at beregne materialevolumen på de opgaver jeg skal give bud på, er der nogen der kender nogen?

det skal selvfølgelig være forholdsvist billigt, og samtidigt er det vigtigt med en hurtig responstid, og det er selvfølgelig intet minus hvis han/hun/den/det ved hvad hun laver :)

håber at høre noget, kan ikke finde kategorien i freelance funktionen!

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke få trælasten til at regne materialeforbrug ud når du henter tilbud ind hos dem?

Da jeg havde tømrerfirma brugte jeg ofte stark til at regne materialeforbrug ud for mig. Det krævede selvfølgelig at de havde noget tegningsmateriale + beskrivelse for at de kunne gøre det.

Ved mindre byggerier lavede jeg det selv. Det var faktisk noget af det jeg nød mest ved at være selvstændig :-)

Umiddelbart tror jeg det vil være svært at finde en mand (m/k) her på Amino som vil kunne lave det.

Håber du finder en god løsning.

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mester

Jeg plejer at gøre det selv, stark er ikke god til noget andet end fejl længere, de er simpelthen blevet for uprofessionelle, desværre.

Tror også det er op af bakke at finde en, men det var jo forsøget værd :)

- hva med dig?? 

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne måske være meget sjovt :-)

Hvilke type opgaver drejer det sig om, og hvordan vil du afregne?


Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, en eller anden fast procentdel af materialesumme eventuelt plus noget provision hvis opgaven kommer i hus??

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan prøve at give det et forsøg.

Du kan sende opgaven til info@andersbruun.dk , så prøver jeg at lave en materialeoversigt.

Første opgave bestemmer du prisen på og du betaler kun hvis du kan bruge materialet.

Jeg har virksomhed så kan selvfølgelig sende dig en faktura.

De bedste hilsner

Anders

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 23
Fra  Mørck & Co. Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Anders

Jeg har ligeregnet det sidste jeg havde jev´g ved der "bliver" til noget, og vil jo gerne have det giver mening for os begge, så fårst og fremmest sender jeg dig et projekt som er et eksempel på dem der kommer, og derefter sender jeg når der er noget nyt :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)