Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandsk vitamin-drik til Danmark!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 6. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er,

Jeg har en andel i en østeuropæisk virksomhed som producerer en vitamin-drik. De ønsker at komme ind på det danske marked, og i den forbindelse ville jeg høre om der nogle der har erfaringer med dette? Hvordan får jeg den største bid af kagen? Bør jeg blot fungere som et bindeled så de kan indgå en aftale med nogle som ønsker at afsætte produktet eller er det noget jeg bør gøre? Håber der nogle der kan hjælpe, på forhånd tak!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk er nok usikre på det rette svar, så jeg stiller det lidt frække spørgsmål...lever din vitamindrik op til dansk lovgivning der mig bekendt siger at fødevarer (herunder læskedrikke) ikke må tilføres vitaminer?

Hvis det må importeres kan du starte dansk filial op (evt. for producentens penge) som du med det samme sætter til salg/forpagtning mod andel i fremtidigt salg. Men det er nok dig selv der skal lave investeringen hvis du vil være den der sætter prisen.

Du skal regne med at det koster penge at opbygge et marked så det kan være svært nok komme ind som udvalg i salgsøjemed...vil danskerne betale 10-20kr for en dosis vitaminer når alle har vitaminpiller til 1 kr. i huset?

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for svaret og for problematiseringen, tankevækkende og noget jeg kan arbejde videre med!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)