Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj og sko eller Ure og smykker

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg er vil virkelige gerne starte min egen virksomhed. Jeg tænkte på om dig er nogle af jer der har erfaring ind for Tøj og sko eller Ure og smykker branchen

Da jeg rigtigt godt god bruge lidt hjælp  

Jeg ved ikke rigtigt om det kunne betale sig, at starte ind for nogle og af dem

Jeg vil også gerne vide om i ved noget om hvordan man får en produktion i gang

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak ved du noget om hvordan man kan få en produktion i gang

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver skam ikke selv producere tingene, du kan indkøbe til lager fra danske grossister eller udenlandske. Så har de også en sidste reklamations ret, hvilket er super rart.

Du skal tænke på hvad fragten os koster, tøj fylder mere ind ure og smykker.

tøj kræver stor omsætings hastighed da kollektioner udskiftes 4 gange om året. Det gør ure og smykker ikke.

selv driver jeg www.watchfelt.dk der sælger ure, armbånd og solbriller med stor succes, men det krøver hårdt arbejde og penge at slå konkurrenterne i denne branche. 

En ting er ar bygge shoppen og sin virksomhed, det er noget helt andet ar få trafik og ordre i bogen.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hvorfor prøver du ikke at spørge nogle butikker med relationer til dine emner om du kan få nogle uger derinde ( gratis) . så har du hvert fald en chance for at se om det overhovedet er noget for dig? 

Det er ret hårdt at drive forretning som nystartet - jeg taler af erfaring lige på det felt :=) 

Jeg startede www.plaze.dk for nogle år siden - lad mig bare sige det sådan her.... man skal knokle....Havde jeg taget en måned ude i matas eller i en webshop med relationer til min branche så havde havde jeg måske været bedre forberedt. 

Held og lykke

Bo

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for det...

Hvis jeg nu køber for grossisterne, må jeg så gerne sælg det videre og kan du eventuelt ligge et link ind til en grossist

  

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for det, har jeg også tænkt mig at gøre

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må du godt, jeg kan tilbyde 3 ure mærker, lidt armbånd og solbriller som grossist og ellers kan jeg henvise dig til en god dansk leverandør ligeså.
Giv mig en mail på info@watchfelt.dk hvis det har interesse.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at starte op inden for smykkebranchen, så har vi netop åbnet en ny grossistside som jeg tror ville være noget for dig.

Som en anden skrev, så behøver du ikke producere noget som helst selv, hos os er alt klart til at blive sendt afsted, du skal bare gå ind og vælge hvad du kunne tænke dig.

Der er ingen minimums kvantitet, men du skal købe for min. 1000 kr. Derudover er der ingen returret.

Hjemmesiden hedder www.chanti.com Tjek den ud, og lad mig endelig vide hvad du synes!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)