Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ungå told på køb af varer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at etablere en webshop. Jeg har haft svært ved at finde en leverandør generelt, men også en der opfylder min ønsker om kvalitet. Jeg har fundet nogle lovende bud fra ebay jeg vil forsøge at bestille hjem. Men er det overhovedet muligt at slippe uden om tolden? Eller skal jeg hellere finde en anden leverandør - hvis ja, skriv rigtig gerne hvis i kender nogen der sælger partier af sweattøj. 

Håber på hjælp! 
- Emilia :-) 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg går ud fra at du er importregistreret enten som selskab (ivs, aps eller a/s) eller som virksomhed.

Såfremt du handler for 80 kr. eller over kommer der moms på varen. Ja, denne grænse gælder både privat og erhvervsmæssigt.

Får du sendt din pakke med f.eks. china mail, overtager postdanmark den når den kommer til Danmark. De tager 160 kr. for at fortolde (og momse) din vare. Tolden kommer først på når du er over 1150 kr. (hvis jeg ikke husker forkert)

Får du sendt din pakke med DHL, GLS osv., tager de også et gebyr for at fortolde (og momse) din vare.

Fragten skal ikke tælles med i 80 kr. :)
Håber det kan hjælpe.

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder det også ved køb af varer fra EU?
Her mener jeg som privatperson.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg importere selv uden for EU.... hvis EU har en aftale med det pågældende land kan du slippe billiget i told . Eksempelvis hvis de har en ordening... ellers skal du betale de forskellige procent satser.... og nej du kan ikke undgå told med mindre du importere inde for eu-market

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)