Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

forsiden ser stadigvæk mærkelig hele min skærm 30 cm fylder trustpilot lige som sidst gang gav feedback , jeg synes ikke de største problemer er løst siden

konkurrencer står ikke en lige række tilpasse dem så de kan stå i en lige række efter hinanden

jeg ved Web designer koster mange penge og dem der ved både noget om søgeord optimering og det hele koster kassen , men pas på hvem vælger ikke alle er lige gode og det kan tappe en iværksættere økonomi at skulle bruge flere forskellige før siden fungere bedst muligt evt lev med lidt fejl og spar evt op til en og sikkert næste gang vælger korrekt udvikler til din side eller evt lær at rette endnu bedre selv , man lære jo selv lidt hele tiden når man har egen hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten.. Hvordan ser det ud nu, når der er hhv. 4 eller 5 konkurrencer ved siden af hinanden?

Øverst eksempel på forsiden har 4 ved siden af hinanden - Eksemplet under har 5 ved siden af hinanden.

På min enhed som er en Chromebook, rykker de ned under når de står så tæt ved siden af hinanden..

Hvad anbefaler du at jeg vælger? 4 eller 5 ved siden af hinanden?

(Det bør gøre billederne mindre..)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes 5 ved siden af hinanden ser bedst ud på en almindelig skærm (1200 - 1600px). Det fungerer også fornuftigt responsivt.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu sat 5 på en række - Og 2 rækker pr. kategori - Dvs. der er nu 4 x 5 konkurrencer på forsiden...

Ser det ok ud sådan her?

Har kun kunnet se det fra mit eget device - Men har hele tiden været meningen at folk skulle "Gå på opdagelse" i konkurrencerne... - Har dog haft lidt problemer med hastigheden, så det er derfor jeg kun havde 3 ;)

Kan da også se at min pagespeed er forværret nu - Men jeg tror der er en fejl i themet, som de er ved at rette... Hastigheden er i hvert fald stadig udmærket..

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :)
Så tror jeg at jeg lader det være ved det indtil nu :D

Medmindre du lige har et par fifs her på falderebet, som jeg selv lige kan lave? :)


Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark, 

Mit hurtige indtryk af dit logo, er at dit site handler om Rygestop, og at manden er en cigaret og den gule farve er ild

Jeg er meget visuel orienteret og ser først billede og stemning. 

Mht teksten til højre for manden: det forstyrrer, at der er tre tekstformater og mere end en farve - for krævende at læse. 

vh Martin

PS: Måske vil du så give feedback til min nye webshop så? www.Photo2Me-Portrait2U.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)