Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor dyrt er det at importere fra fx. Indien eller Kina?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny herinde, og vil meget gerne have hjælp til et simpelt spørgsmål. 

Jeg har længe overvejet at starte mit eget tøjmærke og jeg har tjekket hvad det koster pr. t-shirt i DK. 

Er der nogle der kan fortælle mig cirka hvad det vil koste at få produceret fx. 100 t-shirts i eksempelvis Indien?

Eller bare for en enkelt t-shirt, altså cirka stk. pris.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Som Mr. A skriver så svinger priserne meget. Hvad du dog skal være opmærksom på er, at du sjældent får lov at bestille 100 t-shirts kun. Mange har mindste antal på 1000 stks.. Bare en lille info :-)

Du kan prøve at kigge på alibaba.com, som har mange der eksportere t-shirts, og der er mange af dem der er noget værd, som sagt, på 1000 stks. som minimum.

/ Sebastian

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak begge to, vil kigge lidt rundt. Tak for hjælpen :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil

Jeg ville nok også prøve at kigge på samme marked, men indenfor EU. Ved at der er mange fleksible producenter i hhv. Polen, Lithauen, Ukraine og Rumænien, samt dele af Tyrkiet. Du kan eksempelvis bruge siden europages til at søge blandt virksomheder. Forskellen i pris mellem østen og disse lande er ikke særlig stor, og du slipper for told og muligt, høje fragtomkostninger.

Al mulig held og lykke med projektet

 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Det kan ikke betale sig og importere 100 stks fra Indien. Jeg kan prøve en god pris til dig her i DK hvis du sender PB med mail
Mvh

Fra Gram
Tilmeldt 29. Sep 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Hvor meget kan du producere t-shirts til? Har kigget lidt i Asien, men ved ikke om det er det værd. Er det evt. muligt at du laver cusom design på trøjerne?

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

businessonly:

Hej
Det kan ikke betale sig og importere 100 stks fra Indien. Jeg kan prøve en god pris til dig her i DK hvis du sender PB med mail
Mvh

Altså tror at jeg køber en maskine selv, så jeg selv kan trykke dem. Men ellers tak :)

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Bossen:

Hey..

Hvor meget kan du producere t-shirts til? Har kigget lidt i Asien, men ved ikke om det er det værd. Er det evt. muligt at du laver cusom design på trøjerne?

Hej, kan du ikke skrive en privat besked? :)

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun skaffe hvid - har ikke noget med tryk og gøre.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)