Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netradio.nu feedback

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny opdatering af siden er nu online, med en del nyheder + fejlrettelser og tilpasninger af brugergrænsefladen. 

Hvis du er interesseret, kan du se mere under "Info" på Netradio.nu eller via. Facebook siden:

https://www.facebook.com/netradio.nu/

Feedback til siden eller opdateringen er meget velkommen :-)

Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Denprivateinvestor Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk med sådan en side, har tidligere prøvet og finde en side med samme funktioner som din. Den virker samtidig uden nogle problemer for mig.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

#Denprivateinvestor.dk: Mange tak for din kommentar, det er rart at vide at siden rent faktisk bliver brugt og skaber værdi for nogen :-)

Jeg har vist ikke fået skrevet en opdatering herinde de sidste par gange siden har været opdateret, men jeg arbejder stadig løbende på den, bl.a. er der idag udgivet en opdatering med følgende nyheder:

- Spotify søgning implementeret. Klik på Spotify ikonet under "sortering og filtrering" boksen for nemt og hurtigt at kunne søge efter sange og kunstnere og lytte til en forsmag af sangen, hvis tilgængelig. Funktionen vil løbende blive forbedret og udvidet hvis der kommer ønsker eller forslag til dette.

- 4 nye stationer tilføjet: Retro Radio Millennium, Radio Nibenitten, Harmony FM (tysk) og RTL Radio (tysk)

- Playlister tilføjet til flere stationer (Retro Radio Millennium, Harmony FM, RTL Radio, Classic FM)

Feedback og forslag er meget velkommen :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering er blevet udgivet:

- Netradio.nu blog lanceret. Klik på blog-ikonet i menuen i toppen på siden for at læse omkring de seneste tiltag, hvad som er planlagt fremadrettet og hvilke tanker jeg har gjort mig omkring siden generelt. I menuen vil der stå antallet af dage siden sidste indlæg.

- Fejl ved sortering efter antal afspilninger rettet, således der nu sorteres korrekt.

- Popover / tooltip tekst når du bevæger musen henover en radio station, så det er nemmere at læse navnet på stationen.

- Diverse småfejl rettet og små ændringer i brugergrænsefladen

Har du feedback til noget så skriv endelig :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder stadig på siden, og har for få dage siden udsendt den seneste opdatering, som har en interessant og ret efterspurgt funktion, nemlig download fra radiostationer.

Da siden er ved at være godt med hvad angår funktioner og stationer, er jeg begyndt at fokusere på optimeringer (hastighed, størrelse, SEO osv.), brugervenlighed og et mere rent/professionelt design. Skriv gerne hvis du har forslag :-)

Her er nyhederne fra seneste opdatering:

- Download fra stationer implementeret. Klik på download logoet når en station spiller eller højreklik på en stations logo og vælg download. Husk at følge punkterne i vejledningen for at gemme din download korrekt!

- Download kan nu vælges som en handling under 'Påmindelser', hvilket betyder at du f.eks. kan få browseren til automatisk at starte download fra en station på et fastsat tidspunkt, hvis bare du har et vindue med Netradio.nu åben.

- Fejl rettet under 'Påmindelser', som gjorde det umuligt at slette påmindelser igen

- Fejl rettet ved brug af siden på iPhone, som gjorde at man ikke kunne tilgå menuerne

- Oprydning og små optimeringer og fejlrettelser i koden

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rasmussen:

Jeg arbejder stadig på siden, og har for få dage siden udsendt den seneste opdatering, som har en interessant og ret efterspurgt funktion, nemlig download fra radiostationer.

Hvis ovenstående betyder at man kan downloade og gemme musik lokalt, må der næsten være nogle love du eller brugerne overtræder.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke været i stand til at finde nogen information som indikerer dette skulle overtræde nogle love, og der findes i forvejen masser af tjenester og programmer (bl.a. VLC) som tilbyder download. Hvis jeg finder ud af noget andet, vil jeg selvfølgelig deaktivere funktionen, da siden skal være lovlig at bruge.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Argumentet at andre også gør det holder måske moralsk, men i retten holder det altså ikke. En anden ting er så, at du skal forholde dig til den danske lovgivning på området, og det skal VLC ganske givet ikke.

Du har uden tvivl lavet et fint system, men det kunne jo også være at nogle af stationerne med tiden bliver trætte af, at du udnytter deres service. I sådan en situation ville det da være lidt træls, at de sender myndighederne efter dig, fordi det viser sig at du overtræder dansk lovgivning.

Hvis du vil være på sikker grund kunne du jo overveje at kontakte Ifpi Danmark og/eller Koda.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info, vil prøve at sende dem en mail.

Jeg tror nu ikke stationerne vil se radio portaler som Netradio.nu som en gene, men derimod en fordel, da det udbreder kendskabet og muligheden for at afspille deres station. Alle de reklamer de sender ind i mellem musikken er der jo stadig. Har i hvert fald fået en del henvendelser fra stationerne selv, om de kunne blive inkluderet på siden.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden blev for nogle dage siden opdateret med følgende nyheder:

- Forbedringer af det mobile design, bl.a. er der nu kommet et lille menu ikon som erstatning for højrekliksmenuen, som er synligt når du bruger siden på små enheder, da det ikke er muligt at højreklikke på mobile enheder.

- 3 nye stationer tilføjet (Din Radio Jylland, Fyn og Sjælland)

- Playlister tilføjet til følgende stationer: Classic FM, Den Tunge Radio, Party FM, Radio VLR, Radio Max og alle Din Radio stationer

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)