Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netradio.nu feedback

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rebecca,


Tak for din feedback og rosende ord :-)

Der er åbenbart delte meninger omkring designet, selvom de fleste mener det er lidt kedeligt. Er glad for du synes det er enkelt og brugervenligt, det er noget af det jeg har fokuseret meget på. 

Kan godt se hvad du mener med stationerne. Jeg har forsøgt at tilføje dem jeg har fundet løbende, men der er med garanti rigtig mange jeg mangler. Jeg vil skrive det på min to-do liste, at jeg skal forsøge at finde flere stationer, og også gerne nogle mindre, lokale stationer. Forslag til helt konkrete stationer modtages også gerne.

Fra Glumsø
Tilmeldt 7. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Sparkel Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Design er jo en smagssag :)

Jeg har fundet en liste over radioer der sender på nettet i Danmark. http://dkradio.dk/lrnetrad.htm Du kan tage et kig på den.

Men synes da helt klart, at store kommercielle stationer skal have en plads på din side. Stationer som; Radio 100, MyRock, Radio ANR, Radio Horsens, Radio SLR, Radio Sydhavsøerne, Radio Nordjyske, Radio M, Radio Køge og Din Radio Fyn.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er rigtigt, må finde balancen mellem at holde det enkelt uden det bliver for kedeligt :-)

Tak for dit tip, kan se at der mangler en del stationer bare ud fra den liste du har nævnt. Næste opdatering vil helt klart bringe flere stationer til siden, dog ikke sikkert det bliver med playliste til dem alle, da det er meget tidskrævende at udtrække data manuelt fra de respektive sider. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

super super super fed side tillykke med radion virket for mig super 

det jeg synes mangler er bare der er en lille blog på siden med lidt tekst, så kan denne side søgeord optimerer s og få den trafik som så god side fortjener bare 1 indlæg omkring super produkt du har vil kunne mærkes efter et stykke tid mere trafik på siden  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Mange tak for de rosende ord :-)

Det var måske en god idé med en blog eller lidt mere tekst som du skriver, har faktisk tidligere overvejet en blog over nyheder og de seneste opdateringer på siden. Kunne være super med lidt mere trafik på siden, det er jo altid motiverende. Godt forslag, det vil jeg overveje til næste opdatering.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny opdatering lagt op:

- Det er nu muligt at vælge og bruge favoritstationer på mobile enheder
- Klik på en valgt stations logo, for at se detaljer omkring stationen
- Ikon til favoritstationer opdateret
- Nye stationer tilføjet (Radio Victoria, Radio SLR, Radio Sydhavsøerne, Radio M)
- Nyt menupunkt; Status. Her kan du se en liste over alle opdateringer, se kompatible browsere og tjekke om der er driftsforstyrrelser på siden
- Mulighed for at sortere stationer ud fra brugernes vurdering i stedet for alfabetisk
- Popup vinduer til bl.a. indstillingsmenu udnytter skærmbredden bedre nu
- Diverse småfejl rettet og lidt ydelsesforbedringer

OBS: Hvis siden ikke vises korrekt, genindlæs siden uden cache (CTRL + F5).

Feedback og/eller kritik modtages som altid gerne.

God weekend :-)

Mvh.

Thomas

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Opdatering 15.10.16:

Der udvikles stadig på siden, både fejlrettelser og nye funktioner, og jeg er stadig meget interesseret i feedback af enhver art :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mega fedt! Det har vi manglet. 

Den vil jeg bruge fremover, tak :)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, er glad for at høre du synes om siden :-)

Jeg har godt nok ikke haft skrevet herinde et stykke tid, så syntes lige jeg ville gøre opmærksom på, at der er sket en del på siden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv tjekke dette tool der er meget seo du kan forbedre på din side http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering 

pagescore bedre dog men den kan også forbedres https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.netradio.nu%2F&tab=mobile 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)