Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan programmere app's (gratis)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg søger en programmør, som kan programmere app's til app store til iphone/ipads. Da dette bare er en hobby, har jeg desværre ikke pengene til at betale personen løn. Håber nogle skriver.

Mvh Malte Arensbach

Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænke dig at arbejde gratis, samtidig med at kunden scorer evt. overskud?
Nej vel?
Så du bliver nødt til at hoste op med mindst 50 % af overskuddet. At lave en app tager tid og ikke mindst viden / erfaring.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malte,

Jeg tror nok ikke at du kommer til at finde nogen herinde, eller derude som vil sidde og udvikle et app til dig, helt gratis :) Denne type svar, som jeg lige har skrevet, er nok det der vil komme tættest på...

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Malte, jeg vil til at starte med beskrive hvad din app skal kunne og hvilke platforme den skal udvikles til. Det får dig til at virke mere seriøs og professionel.

Anyway jeg håber ikke du forventer at man "bare lige" laver en app også uden nogen form for belønning den anden vej.

Hvis du ikke har pengene til at betale en app-udvikler kan du prøve at lære det selv. Der findes ret mange gode tutorials ude på nettet og for ganske få penge kan du få adgang til en lang række gode kurser på www.udemy.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)