Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug GIFs i dit nyhedsbrev

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan højne raten af kliks til din hjemmeside via nyhedsbrevet betydeligt ved at anvende bevægelige elementer i indholdet. Én af måderne er via GIFs.

En GIF (Graphics Interchange Format) er en lille billedsekvens, der afspilles i ring. Det er et super godt blikfang og lokker til en handling; at klikke på knappen/billedet. 

GIFs kan laves super smagfuldt, så glem alt om blinkende 90'er agtige sekvenser, der står og danser på skærmen. 
Nej, det kan gøres så enkelt som at tilføje et kort 'skær' til din CTA-knap. 

Se vores eget eksempel på Webly.dk, hvor vi har lavet vores logo til en GIF - mest for sjov :)

Men ellers bruger jeg det også på andre af mine sider - oftest på en nedtonet måde, hvor en knap gives lidt liv eksempelvis. 

Hvis du læser dette og allerede er storforbruger af GIFs i din markedsføring, så kommenter gerne og fortæl, hvad dine erfaringer med brugen af GIFs er. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker helt sikkert i mange email klienter, men ikke i alle. For eksempel viser microsoft outlook kun det første billede i gifen, så man skal sikre sig at det første billede kan stå alene

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)