Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento på unoeuro.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg købte et domæne på dandomain, købte et webhotel på unoeuro og flytningen blev startet igår. Problemet er at jeg bruger deres 1-click installation af Magento og alt går fint, indtil jeg når til "Success" og trykker på admin linket. Det næste der sker er at jeg får en url-fejl 404. Det har jeg nu prøvet 10+ gange og der er intet der får det til at virke. Min forside viser magento efter installationen, men lige pludselig viser den bare et billede med teksten "Hosted by DanDomain" og så forsvandt mit Magento forside.

Nogen ideer om hvad der kunne være galt?

Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i samme båd :(.
Du har ikke fundet en læsning vel?

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dockdk

Jo jeg har fået løst mit problem. Hvis du stadig har brug for hjælp så skriv lige tilbage :)

I korte træk, så virker 1-click bare ikke efter hensigten og jeg har valgt 1.9.x.x i stedet med Xampp installation på min pc og derefter uploadet det i stedet for deres "lette" installation.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skyldes højst sandsyligt, at du har kørt 1-click install samtidig med at domænet er ved at blive flyttet, og at dit webhotel i den periode arbejder på en midlertidig URL (fx webhotelxx.linux.unoeuro.com)
Hvis den så opfatter at dit website-system (magento), skal køre på domænet xxx.dk, så vil det ikke virke, da domænet endnu ikke peger over på unoeuro's servere.

Skriv til Unoeuro's udmærkede support, så kan de helt sikkert fixe det for dig ganske hurtigt.

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Svaret fra UnoEuro var at der var problemer med den seneste 1-click installation fra Magento og de var klar over det, men udover dette var der ikke andet de kunne gøre da det er Magento der står for disse 1-click installationer.

Anbefaler at man selv uploader det system man ønsker via FTP, det virkede i hvert fald for mig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)