Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datamatiker programmør søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Vi er et team på 3 personer som søger en programmør som skal stå for at kode et helt system og et website ud fra grafiske skitser til et kæmpe stort projekt som også skal kunne snakke sammen med en app. Hvis du er klar på dette og du har et netværk indenfor programmør branchen så kontakt mig gerne. Du får en rigtig god løn, og rigtig gode vilkår. Du får mere at vide om opgaven når du har skrevet under på en fortroligheds kontrakt og vi har holdt et møde. Du kommer til at skulle opbygge et stort system og websiden, og kommer også til at skulle stå for vedligeholdelsen fremadrettet, så du må gerne være kreativ også.

Vi skal have udviklet en prototype til at starte med for herefter at udvikle det sidste til lancering.

Vi inddrager naturligvis flere programmører til opgaven hvis du synes den bliver for stor, men vi har brug for en der kan stå for programmering og vedligeholdelsen af det hele.

Er det dig?

Kontakt mig gerne!

Mvh

Benjamin

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin... læg en mail med navn/email/telefon, og jeg kontakter dig. Jeg opfylder dine kriterier ++

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har skrevet en besked til dig.

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Giv mig din mail, så skriver jeg til dig, eller du kan skrive til mig, jeg har vedlagt min mail i en besked.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

du må gerne kontakte mig :) jeg opfylder også dit krav men er bosiddende i kbh

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 15 års erfaring med software udvikling og har arbejdet professionelt med både store systemer (Vestas) og prototyping (Bang & Olufsen). Har også et godt netværk til andre dygtige programmører.

Er freelancer men tager også større opgaver ind når der er plads i kalenderen. Hvis det har interesse kan du finde kontaktdetaljer på min hjemmeside i signaturen.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

kan du evt sende mig en mail hvor du beskriver dig selv og dine kompetencer? Altså hvor du bor, hvad du forventer af os og hvad vi kan forvente af dig osv.

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)