Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SHOPIFY + PAKKELABELS.DK = Brug for hjælp :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige oprettet mit firma inde på Pakkelabels.dk og har i den forbindelse nogen spørgsmål, som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har webshop hos Shopify og har netop integreret min webshop med Pakkelabels.dk - jeg vil sende mine pakker afsted med følgende leveringsmetode: ''Post Danmark uden omdeling''

- Inde på Shopify skal jeg gå ind og fullfill mine ordre - det skal jeg vel stadig gøre?

- Jeg sender altid en confirmation email til kunderne, når jeg trykker fulfill og dette tænker jeg, at jeg gerne vil blive ved med at gøre via Shopify. Jeg har læst, at track&trace nummeret automatisk bliver importeret til ordren på Shopify - er det korrekt?

- Hvad modtager mine kunder på e-mail og SMS fra Pakkelabels.dk / PostDanmark? Kan man undgå at de modtager en ''personlig besked'' fra mit firma? For de har jo modtaget den email, som jeg har sendt fra Shopify. De skal helst ikke føle, at de bliver spammet.

- Vil det være en idé at sende en test pakke til sig selv eller behøver man ikke at bruge tid på det?

På forhånd tak for hjælp :-)
Rigtig god pinse til alle!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrine,

Når du aktiverer, at Pakkelabels.dk skal sende T&T retur til Shopify og fuflill din ordre i Shopify, så bliver der ikke sendt en e-mail ud til kunden fra Shopify, når der fulfilles. Det er for at undgå evt. konflikter med mails, som bliver afsendt fra Pakkelabels.dk til kunden.

Fra Pakkelabels.dk er der to typer beskeder, som kunden kan modtage. Dem kan du læse om her: https://www.pakkelabels.dk/funktioner/personlig-besked-til-din-modtager/

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)