Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder man lige en fantastisk blæksprutte.. til alt fra god tekstskrivning - over kunde support til salgs support funktion..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge en rigtig ægte blæksprutte..

Et projektmenneske, der dog er struktureret, og som kan bidrage indenfor mange områder..

tekstskrivning til nettet, tilbudsskrivning (udfra skabelon), projektdeltagelse i forhold til at udvikle on og offline kampagner, medvirke til LinkedIn og FB markedsføring, udføre telefon opfølgning på kundeemner, kunne være frontend i forhold til support sager, og sikkert en masse andre ting ;-)

Med andre ord, en stilling, hvor der er plads og mulighed for at udvikle sig selv, og ikke mindst stillingen, i en virksomhed som har den økonomiske base HELT PÅ PLADS... og en virksomhed som står overfor at skulle indtræde på et stort og åbent marked, ikke kun indlands, men også internationalt. 

Min forestilling er nok, at personen ikke er alt for bundet af et ur, og dermed har tid og lyst til at engagerer sig i div projekter - ind imellem kan det jo nok godt blive sent ;-) Og bare fordi vi synes det er skide sjovt og spændende ;-) (jo jo - godt arbejde skal selvfølgelig honoreres)..

Virksomheden er beliggende i Hørsholm.. 

Kom frisk - lad mig endelig høre hvis du er en blæksprutte.. ;-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)