Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få du nok besøgende fra Google??

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg har prøvet ændre noget af det den siger fejl ,men lige nu siger din service den kan ikke tilgå min side , så kan ikke se lige om rette korrekt og kan ikke se forklaring om hvordan retter mine fejl på min side så

nu kunne den igen tilgå min side din service  , jeg ved ikke hvad galt siden , min side trækker også meget cpu ressourceforbrug jeg tror billeder især 

skrev mere tekst over billederne på siden de tegn ord er taget med i undersøgelsen dem der under mit galleri på siden tæller den ikke med ?

mit galleri plug in lidt svært sætter titler der billeder måske finde andet plug in og måske gør det oveni at der læses mindre teksten på siden så det skader søgeord optimering hvis korrekt forstået , jeg kender bare ikke mange gode galleri plug in og jeg synes nuværende godt og overskueligt og fungere med nuværende tema

tilføjelse jeg har nu fjernet galleriet forsiden men den siger stadigvæk mindre end 500 ord min word presse siger 862 ord altså langt mere end de 500 ord er der nu min forside 

jeg er glad svarede da jeg er hobby virksomhed da pole dans hårdt , så din service er super god og jeg er meget glad du gav tid at svare mig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael,

Vi tæller kun relevante ord og ikke fyldeord, hvilket godt kan være grunden til, du mangler nogle.

Vi prøver for så vidt muligt at svare på alle henvendelser og det er os, der takker. Feedback gør os kun bedre Smile

Og husk, du kan altid skrive til os eller give os et ring på +45 2020 7200 for en uforpligtende snak.

Rigtig god aften! Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg synes klare det udmærket kun 5 måneder gamle side og er oppe allerede med rimelige mange ord stripper side 2 og polterabend side 7-8 og pole danser og flere 100 andre små konkurrence ord side 1-2 det synes jeg er okay klaret af  mig 

Det der mangler ord siden forstår jeg ikke men jeg vil da klart gerne forbedre sidens placering men siden skal jo også kunne klare trafikken og så dyrere webhotel og det hele cpu ligger over 20% og overstiger også grænsen nogle gange hvad min webhotel udbyder tilbyder 

overvejer dog ligge opgaver ud men jeg vil i hvert fald være først færdig alle tekster og ideer jeg har , for du ved sikkert ikke så meget om stripper og pole danser , jeg mangler nok lave et par sider nu og hvis ligger ud er det ikke noget jeg vil gøre af flere gange , men når siden er helt færdig med tekster flere gange gennemgå siden vil min økonomi ikke kunne klare for jeg regner ikke med din hjælp er gratis , så skal tænke mig om før en påbegynder at hjælpe mig videre med min side ,

men vil også sikkert den stiger endnu mere og det kan betale sig for mig for jeg er kun en person så kan ikke bare tage 10 shows en aften et er realistiske kan nå og der er højsæson og lavsæson så om ligger 1 vil der også tider ikke være noget at lave , så man skal også lige tænke sig om det kan betale sig for mig 

min indtægt er ikke den står min side det er minus kostume , grib creme pole stang , lidt hjælp shows enetimer med mere alt samme noget der giver tilfredse kunder så kan måske bruge 1000 kroner med tro der kommer meget at lave og shows fordeler så kan nå dem ellers er det af egen lomme og det vil det nok alleligvel blive at det giver underskud om bruger en hjælp til siden eller ej spørgsmålet er hvor stort underskuddet bliver , men min passion er optræde og lave shows men jeg skal selvfølgelige passe på at bruge for mange markedsføring kroner på noget der giver underskud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dejligt med en dansk løsning, det har jeg ikke stødt på endnu.

Jeg smider da lige vores nyeste skud på stammen ind og ser hvor vi skal optimere.

/Frederik Korff

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg synes klare det udmærket kun 5 måneder gamle side og er oppe allerede med rimelige mange ord stripper side 2 og polterabend side 7-8 og pole danser og flere 100 andre små konkurrence ord side 1-2 det synes jeg er okay klaret af  mig 

Det der mangler ord siden forstår jeg ikke men jeg vil da klart gerne forbedre sidens placering men siden skal jo også kunne klare trafikken og så dyrere webhotel og det hele cpu ligger over 20% og overstiger også grænsen nogle gange hvad min webhotel udbyder tilbyder 

overvejer dog ligge opgaver ud men jeg vil i hvert fald være først færdig alle tekster og ideer jeg har , for du ved sikkert ikke så meget om stripper og pole danser , jeg mangler nok lave et par sider nu og hvis ligger ud er det ikke noget jeg vil gøre af flere gange , men når siden er helt færdig med tekster flere gange gennemgå siden vil min økonomi ikke kunne klare for jeg regner ikke med din hjælp er gratis , så skal tænke mig om før en påbegynder at hjælpe mig videre med min side ,

men vil også sikkert den stiger endnu mere og det kan betale sig for mig for jeg er kun en person så kan ikke bare tage 10 shows en aften et er realistiske kan nå og der er højsæson og lavsæson så om ligger 1 vil der også tider ikke være noget at lave , så man skal også lige tænke sig om det kan betale sig for mig 

min indtægt er ikke den står min side det er minus kostume , grib creme pole stang , lidt hjælp shows enetimer med mere alt samme noget der giver tilfredse kunder så kan måske bruge 1000 kroner med tro der kommer meget at lave og shows fordeler så kan nå dem ellers er det af egen lomme og det vil det nok alleligvel blive at det giver underskud om bruger en hjælp til siden eller ej spørgsmålet er hvor stort underskuddet bliver , men min passion er optræde og lave shows men jeg skal selvfølgelige passe på at bruge for mange markedsføring kroner på noget der giver underskud 

Det er helt sikkert flot klaret, Mikael Yes
Nogle fyldord som bl.a. faktisk, vist, altså, vel, der, som, osv. sorterer vi fra.
Jo mere du selv kan sætte dig ind i og gøre, jo billigere bliver det også, når du en dag får brug for hjælp. Vil nok overraske dig, hvor meget jeg ved om strippere og poledansere. Vi kan lade det komme an på en prøve Big Smile
Måske du skulle slå dig samme med nogen...altså hyre nogle strippere og poledansere, så det ikke kun der dig. Bare en idé.
Og husk, du er altid velkommen til at give os et ring for en uforpligtende snak Smile
Rigtig god dag!
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Korff:

Dejligt med en dansk løsning, det har jeg ikke stødt på endnu.

Jeg smider da lige vores nyeste skud på stammen ind og ser hvor vi skal optimere.

/Frederik Korff

 

Thank you, Frederik!

Ser da helt klart fornuftigt udSmile Vil dog anbefale, I hurtigst mulig får Google Analytics på, så I kan følge med i, hvad der sker.

Skulle du savne punkter i analysen, hører vi meget gerne fra dig.

Rigtig god aften!

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres system er bare ikke nyt nok, til at kunne arbejde sammen med Angular JS, som er udviklet af google ;-)

Hvis du ved hvordan Angular JS arbejder, så ved du også, at den indlæser meta og titler efterhånden, for at spare tid og gøre systemet hurtigere. Og så fordi jeres bot, ikke gør opmærksom på, at den er en bot, når den crawler vores sider.

Angular JS er det helt nye :-) Så måske I skulle opdatere jeres system, og ikke bruge sådanne "gamle" måder at crawle en side på :-D

Så der er intet i vejen med de sider, I siger der mangler meta og titler og facebook på ;-)

Dbh
Michael Haahr

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 167
Fra  edoa.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Jeres system er bare ikke nyt nok, til at kunne arbejde sammen med Angular JS, som er udviklet af google ;-)

Hvis du ved hvordan Angular JS arbejder, så ved du også, at den indlæser meta og titler efterhånden, for at spare tid og gøre systemet hurtigere. Og så fordi jeres bot, ikke gør opmærksom på, at den er en bot, når den crawler vores sider.

Angular JS er det helt nye :-) Så måske I skulle opdatere jeres system, og ikke bruge sådanne "gamle" måder at crawle en side på :-D

Så der er intet i vejen med de sider, I siger der mangler meta og titler og facebook på ;-)

Dbh
Michael Haahr

Hej Michael,

Læs lige mit første skriv med forklaring igen...og vi taler stadig om en gratis version Wink

Hej Michael,

Og tak for feedback Smile

Vi fanger det her i din kode:

        <meta name="description" content="{{ meta_description || product.meta_description || page.meta_description }}" ng-if="meta_description || product.meta_description || page.meta_description">

Det samme gør sig faktisk også gældende for et af markedets mest brugte tools: http://seositecheckup.com/ , som skriver følgende…det samme som os.

Det er selvfølgelig beklageligt at vores tool ikke fanger din meta data, men vi er ikke ene om det og der er selvfølgelig en god forklaring Smile

Angular JS som du bruger, tager vores tool, ligesom mange andre tools, ikke højde for endnu.

Vores erfaring med Angular JS er desværre begrænset og flere SEO eksperter fraråder helt brugen af det.

Det gjorde de i hvert tilfælde i 2015, hvor der var store udfordringer med SEO i Angular JS, som du kan læse mere om her og læg særligt mærke til kommentarerne: https://www.searchenginejournal.com/warning-youre-killing-seo-efforts-using-angular-js/142031/

Det virker dog til, at Google er blevet betydelig bedre til at crawle JS baseret sider. Vi gør det på nuværende tidspunkt ikke, men vil helt sikkert forsøge at få det med i vores næste opdatering.

Vores gratis tool følger tendenserne i markedet og Angular JS er helt sikkert noget vi skal have kigget på, da vores tool gerne skulle kunne gavne alle, så tak for det, men 2 ud af mere end 4600 scannede sider må stadig siges at være mere end ok for et gratis tool Smile

Har du mere til os, tager vi gerne i mod......og gerne noget nyt.

Dbh.

Rasheed Wink

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Rasheed.

Jeg forstår ikke hvorfor du besvarer mit indlæg, med fuldstændig samme, som tidligere...Efter jeg har fortalt dig, at din bot er for gammel til Angular JS og at din bot ikke identificerer sig som en bot, når den crawler. Og at Angular JS er det helt nye, noget google selv har lavet. Så min side er lavet op imod google.

Så hvad er det du ikke forstår..?

Hvad skal jeg bruge en bot til, som ikke kan læse min side rigtigt, og som melder fejl, på sider der slet ikke er fejl på?

Fint du indrømmer, at I skal til at kigge på Angular JS, men hvad hjælper det mig? og alle de andre med nye webshops.

Om jeres tool er gratis eller koster kassen, så er det jo ikke tiden værd at bruge det, når den kommer med faktuelle fejl... "Gratis" betyder ikke nødvendigvis, at det "kan være med fejl" Wink

Dbh
Michael

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)