Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook Advarsel... Hjælp! Hvad gør jeg??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fik den her besked af Facebook i morges - Og siden da har min Facebook-side ikke været offentlig.

Jeg har selvfølgelig appelleret. Opfordrer selvfølgelig ikke til brug af stoffer... Men de skriver at hvis min appel afvises, så slettes min side permanent.

Hvilke muligheder har jeg?

Jeg vil selvfølgelig gerne have en forklaring - Og jeg vil selvfølgelig gerne beholde min Facebook side...

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kan du være kommet til at bryde facebook's konkurrenceregler?

Har du opfordret til at dele eller tagge sig selv, som en betingelse for at deltage i en evt. konkurrence?

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg deler andre virksomheders konkurrencer - Som jeg har lagt op på min side.
Med andre ord deler jeg blot et link til min hjemmeside.

Tidligere (For over ½ år siden) Kan jeg godt have skrevet nogle af de ting i nævner - Men den måde de seneste mange opslag er lavet på, burde ikke være noget problem...

Jeg synes det er problematisk at man ikke får en forklaring - Og at man kan anke - Men hvis man gør - Og ikke får den godkendt - Så sletter de min side permanent - Uden at jeg har haft en chance for at få at vide hvad jeg gør forkert - og uden chance for at rette op på det..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis kan logge ind siden ville jeg slette alt indhold jeg er det mindste tvivl , der bryder facebook regler også indhold der er flere år gamle alt  , det kan jo sagtens være et af de gamle indlæg der er blevet anmeldt  det er ikke utænkeligt at det er sket

efter rettet ville jeg indsend siden igen og skrive appel , men vær meget sikker alt overholdes til punkt og prikke hele firma siden igennem  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.
Jeg har gjort som du har sagt og brugt ½ time på at slette ALT kontroversielt indhold..

Jeg kan ikke appellere igen??

Hvad er proceduren herfra - Er jeg blot tvunget til at vente på at "Nogen" træffer en afgørelse?

Tak for din hjælp.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Källstrøm:

Hej Mikael.
Jeg har gjort som du har sagt og brugt ½ time på at slette ALT kontroversielt indhold..

Jeg kan ikke appellere igen??

Hvad er proceduren herfra - Er jeg blot tvunget til at vente på at "Nogen" træffer en afgørelse?

Tak for din hjælp.

hej Mark 

jeg har ledt efter en kontakt til facebook mere end en time , jeg kan ikke finde anden end denne her https://www.facebook.com/support/?ref=help_center desvære , jeg ved ikke om der er en anden ,men det er meget svært at finde for mig i hvert fald 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for jeres svar.
Jeg har også ledt efter et sted at spørge Facebook.. Fandt frem til noget business support som jeg har skrevet til - Men de er vidst mere inde over annoncer... Men det lød derhen ad.

Pt. er status på min konto fortsat det samme.

Mikael. Kan ikke rigtig sende nogen besked til noget support derfra.. Men kan dog se alle de ting jeg selv har anmeldt anonymt... (Mærkeligt)...

Men har sendt den besked - Ellers må jeg jo vente på at de gennemgår min appel??

Er bare ærgerligt jeg ikke kan bruge min side, da det er en vigtig kanal til trafik.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)