Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til ejendomsudvikling på en grund og et luftrum, som man kan lave til beboelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle ejendomsudviklere, hvis jeg er heldig at der er nogle herinde. 

Jeg er en ung fyr, som næste en færdigudlært som ejendomsmægler. Det at jeg er i denne branche gør, at jeg ser steder og muligheder som andre ikke gør. Jeg har gåpåmodet, men jeg har ikke økonomien til det. 

Så hvis du er interesseret i at udvikle/renovere ejendomme, så skrive til mig, da dette er noget som er meget seriøst.

Loftrummet kræver ikke ligeså meget økonomisk, som den grund jeg er blevet informeret om.

Mvh.

NBJ

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai, hvis du ikke får henvendelser via amino, så spørg din bank om den har ejendomsudviklere, og om banken vil lade jer som kunder kontakte hinanden.

andelsboligrådgivning

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus. 

Mange tak for dit svar. Det vil jeg helt sikkert forhøre mig om.

Tak for hjælpen og god dag!

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv gerne til mig. Jeg har kapital, og vil gerne investere i de rette projekter.

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Granberg. 

Tak for dit svar. Jeg har tre adresser hvor der muligvis er mulighed for, at lave to taglejligheder på hver adresse. 

Jeg har også fået fortalt, at der kommer en grund i licitation (den er ikke kommet offentligt til salg endnu). Grunden ligger med 10 min. på gåben ind til centrum af byen, med skov inden for 5 min. og fjord lige nedenfor. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, hvis det ikke giver resultat, så kig rundt i dit område og se efter developere eller nogle der laver tagboliger. De har normalt skilte med reklame for sig selv.

andelsboligrådgivning

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

jeg er interesseret..., men hvor i landet er du ?

venligst 

jacob

Fra København
Tilmeldt 29. Jan 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder spændende, jeg er interesseret i at høre nærmere omkring det, kontakt mig gerne!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bor på Frederiksberg, rådgiver omkirng køb af andelsbolig, men er ikke selv developer.

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)