Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes om min nye webshop Gear eXperten.dk?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter længere tids arbejde er vi klar til at åbne www.gearexperten.dk hvor vi sælger action kamera, VR briller, tilbehør og droner. Vi vil gere høre hvad i synes om siden? Der er stadig en hel masse som skal rettes, men vi har fået rettet det meste og satte betaling op, så vi føler os klar til, at åbne. Hvad syns i om siden? Vi ved at teksterne endnu ikke er optimale, men det arbejder vi på. Vi åbner siden nu, så vi kan optimere ud fra hvordan de besøgende bruger siden. Men som Jesper Buch siger ” launch crap but launch”

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 7
Fra  Technical Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvid skrift på hvidt billede?. Virker umiddelbart ikke særligt gennemtænkt...

Jeg tror at en anden font + farve ville passe bedre ind.

Burde "rode kasse" ikke være i et ord?.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Generelt er meget rodet indtryk desværre. 

1) Din menu består af to linjer - hvoraf det er tydeligt at "blog" er kommet i overskud

2) Indtrykket fra forsiden med slideren er skidt, da man ikke kan læse teksten på den vide baggrund. Endvidere fylder slideren ALT - hvilket efter min mening ikke sælger dit koncept godt. 

3) I dine produktkategorier er der meget tekst over selve produkterne. Dette er selvfølgelig godt for SEO samt den generelle information - men på ingen måder brugervenligt. Hvis det er SEO-tekst, bør du ligger den under produkterne. 

4) Få dine bund ikoner med betalingsmetoder fritlagt. 

Håber at du kan bruge min feedback til noget konstruktivt. Held og lykke med lancering og salget :-) 

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Fede produkter i forhandler!

Ville bare lige gøre opmærksom på, at i på forsiden, ved siden af de sociale medier, har dette til at stå:

Nam libero tempre cum soluta impedit quo minus id quod asriam menda estre
PERSON 3 Athens, New York, United State

Med et tomt billede ved siden af.
Jeg går ud fra, at det er et eller andet standard, som man lige har glemt at fjerne Big Smile

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har lige været til frokost, så vi arbejder videre med siden nu. Angående forsiden med hvid tekst på billed arbejder vi på.

Kategoritekster under produkterne, er en god ide og arbejder på at gøre det.

Det med sociale medier links virker ikke og den latinske vrøvle tekst, fikser vi også i dag.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhhhhh ved næsten ikke hvor jeg skal starte.

1. ingen standarter på jeres billeder.
2. ingen gennemgående retningslinjer for hvad jeres billeder hedder (Google vil hade jer for det)
3. Mangler ordentlig CSS på jeres slider som lige skærer i teksten
4. Fonttypefarver er helt galt
5. Favicon bør laves om
6. Generelt skal i have jeres tekster tjekket, da meget af det i skriver er helt nonsens.
7. Betvivler at i har rettigheder til alle jeres billeder (det kan blive dyrt)
8. Frontpage er vildt rodet
9. Logoer skal fritlægges som PNG og ikke JPG da i får hvis baggrund på (post logo)

og dette kun efter 5 minutter på jeres side.

Det virker som om i har fået fat i en template og så bare tænder/slukker moduler så siden passer ind i jeres tankegang. I har arbejdet længe på den og nu skal den altså bare på nettet.

Det er så her gamlefar skal skælde jer lidt ud.
Hvorfor har i dog ikke tjekket alle disse ting inden i er gået live på nettet?

Jeg står rent faktisk og vil købe en drone til min GoPro, men hvis jeg finder jeres side, ville jer smutte efter 2 minutter og ikke komme tilbage.
Mit velmente råd til jer, er at I i en hulens fart får styr på grammatikken, jeres billeder (lav en hvidbog med regler for siden), det grafiske setup.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes siden virker rodet især forsiden  hvorfor er slider i midten og hvorfor fylder den ikke hele siden lægende og så kæmpe hul ingenting der.

om jer siden billedet virker ikke øverst siden og 3 linjer tekst om jer det er lige lovligt kort fattet i burde kunne skrive mere godt i kan tilbyde og hvem i er , hvad er jeres passion levere gode vare til tiden med mere hvad er jeres målsætning med siden , hvorfor er den lavet hvor gamle er siden opdatere i siden tit alt sådanne noget ville jeg skrive der.

titlen meta heder forsiden heder kun homepage det er ikke ret visende hvad siden omhandler der skriv både ord vil findes med og hvad siden omhandler indenfor de 68 tegn der vises .

cvr nummer ville jeg sætte i fodnoten på siden , det nummer går jeg meget op i når jeg handler 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fresno Bob:

Uhhhhh ved næsten ikke hvor jeg skal starte.

1. ingen standarter på jeres billeder.
2. ingen gennemgående retningslinjer for hvad jeres billeder hedder (Google vil hade jer for det)
3. Mangler ordentlig CSS på jeres slider som lige skærer i teksten
4. Fonttypefarver er helt galt
5. Favicon bør laves om
6. Generelt skal i have jeres tekster tjekket, da meget af det i skriver er helt nonsens.
7. Betvivler at i har rettigheder til alle jeres billeder (det kan blive dyrt)
8. Frontpage er vildt rodet
9. Logoer skal fritlægges som PNG og ikke JPG da i får hvis baggrund på (post logo)

og dette kun efter 5 minutter på jeres side.

Det virker som om i har fået fat i en template og så bare tænder/slukker moduler så siden passer ind i jeres tankegang. I har arbejdet længe på den og nu skal den altså bare på nettet.

Det er så her gamlefar skal skælde jer lidt ud.
Hvorfor har i dog ikke tjekket alle disse ting inden i er gået live på nettet?

Jeg står rent faktisk og vil købe en drone til min GoPro, men hvis jeg finder jeres side, ville jer smutte efter 2 minutter og ikke komme tilbage.
Mit velmente råd til jer, er at I i en hulens fart får styr på grammatikken, jeres billeder (lav en hvidbog med regler for siden), det grafiske setup.

Hvilke billeder mener du ikke vi har rettigheder til? Produktbillederne har vi fået fra producenten og det og billede i toppen på https://www.gearexperten.dk/index.php/action-kamera.html er fra en gratis stock photo side. Vi ved forsiden er stadig rodet og vi abejder på det. Angående teksterne, er det så produktteksterne du tænker på eller kategori teksterne?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og min partner har snakket punkterne igennem her til aften og regner med de er rettet i næste uge 90% af dem.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har vi endelig fået ham i dem bag vores theme og tilkøbt support, så mange af de ting i skriver kan rettes, for vi har udmiddelbart ikke kunne finde hvor det skulle gøres henne. Så i løbet af denne uge, så skulle de ting være rettet. Vi har fået sat konverterings tracking op og en masse andre spændende ting og fået nye produkter. Nogle der har lyst til, at kigge igen og se hvad de synes til siden? Vil gøre opmærksom på, at forsiden stadig ikke er ret flot, men nu får vi support på themet og hjælp til at rette det.

www.gearexperten.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)