Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man nedlægge SEO og ADWords i en periode uden at ødelægge sin forretning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg mangler viden om området, og har brug for et professionelt råd. Er det muligt at sætte de omkostninger man har forbundet med Google ADWords, og SEO på PAUSE i en periode, eksempelvis 4-6 måneder, uden at miste sin eksisterende position, eller uden at miste mere trafik end den mer-trafik ADWords og SEO har genereret? 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej,

Med Adwords vil du miste trafik med det samme, når du pauser. Din reklame kommer jo ikke længere frem, så dem der søger, finder den ikke mere.

Med SEO vil du, alt efter hvor stor kamp der er om dine SEO ord, falde langsomt tilbage.

En pause på 4-6mdr med SEO er også lang tid. Det vil efter min overbevisning, helt klart koste i dine placeringer.

Er det fordi dine omkostninger er for høje, i forhold til din salg. Så kig på konvertering i Google Analytics. Det burde give dig et bud på, hvor du skal gribe ind henne.

Vh

Henrik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Det er nærmest umuligt at kommenterer på uden at kende din forretning. 

Dog er det sikkert at du ved at stoppe dine Google AdWords kampagner vil opleve en nedgang i trafik på din hjemmeside. Såfremt din har konstaterer at dine Google AdWords aktiviteter giver overskud, så vil du tabe omsætning ved at stoppe - Naturligt nok :-) 

I forhold til SEO afhænger det meget af den konkurrence der findes jf. dine placering. Hvis du er alene om buddet, vil du nok ikke risikerer det store, med mindre andre får samme idé og optimerer på dine pågældende placeringer. 

Giv eventuelt lidt mere info - Så er jeg sikker på at du kan få et bedre professionelt svar som du efterspørger. 

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarerne, det var meget anvendeligt!!! Jeg forstår nu.. Takker

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad får du for den løbende SEO-investering? Nyt indhold, tekniske rettelser, omskrivning af gammelt indhold eller linkbuilding?

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, jeg var bare ude efter det helt overordnede svar, som jeg har fået på de to andre indlæg, jeg har ikke behov for detaljeret viden. Er meget tilfreds nu. Mange tak!!! :))))

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Okay, min pointe er, at det korrekte svar med hensyn til SEO i høj grad kommer an på svaret på mit spørgsmål. Men hvis du føler dig sikker, skal jeg ikke blande mig yderligere :-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har lavet hjemmesider hvor jeg initialt har alvet en masse SEO og derefter intet lavet i flere år, som stadig ligger nr. 1 på google på specifikke søgeord.. En af dem har ligget der fast nu i over 6 år uden noget som helst løbende SEO arbejde og med meget få opdateringer af indhold.. Dit spørgsmål er, som andre er inde på, derfor stort set umuligt at svare på uden at vide lidt mere om dit site, konkurrencen på dit marked samt det arbejde du egentlig får udført. - Det kunne vise sig at være katastrofalt at droppe SEO men det kunne også vise sig at du betaler en masse penge for noget som slet ikke gør nogen reel forskel.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)