Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedst form for validering på hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Rahbek:

Tak Mikael.


Hvilke plugins vil du anbefale?

jeg ved sådan lidt wordpress svært sige lige hvilken ikke alle plug in er valid til alle temaer , jeg havde selv en del problemer med  plug in , men hvis skulle sige en tror måske godt valg dig denne her måske dette her https://wordpress.org/plugins/addthis-smart-layers/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael.

Jeg prøver at undersøge sagen.

Hvis andre har noget at byde ind med, så er I mere end velkomne :-)

PFT.
Jeppe Rahbek

Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed.
Rahbek Media

Fra Valby
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 199
Fra  WordPress-værkstedet Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Megaflot hjemmeside! Jeg er ikke i tvivl om at I kan lave noget højkvalitetsvideo, når jeg ser den. Så langt så godt.

Og: "Vi har én simpel mission. Vi vil være de bedste til at skabe content."

LOL - hold k... hvor er I dejlige! Faneme ingen jantelov her :-) :-)

Nå, men til sagen:

Hvis jeg lige kommer ind fra Google, ledende efter en video-mager, vil jeg gerne have jeres *services* helt om på forsiden (ligesom Camilla, bl.a., påpegede). Yep, forsiden. De statistikker jeg har læst viser at du har ca. 15 sekunder til at overbevise folk der ankommer 'kolde' til din side om at den er noget for dig. Så derfor.

Problemet for mig er når jeg kommer ind på forsiden 'kold' - dvs. uden en relation til jer eller viden om hvad I kan - så ser jeg bare et stort billede og et link til nogle flere case-videoer, uden forklaringer. Sæt jer i mit sted.

Jeg skal være klar over lynhurtigt om jeg kan finde nogen der kan hjælpe mig med at lave fede virale produkt-videoer af tekander fra Sydafrika til min Fair Trade-webshop. Eller droneoptagelser af min nyindkøbte grund i X-løse på Lolland Falster, så jeg kan bevise overfor kommunen at min nye private vej til huset ikke går ind over den fredede å. Eller ... you get the idea.

I skal også have en Headline der forklarer præcis hvad I kan tilbyde, i en sætning, og hvad jeg får ud af det. Det er det man i copyright-jargonen kalder "Instant Clarity Headline":

End Result Customer Wants + Specific Period Of Time + Address The Objections

I behøver ikke have alle tre elementer med, men hav dem in mente.

"Videoer der skaber trafik" er sådan set klart nok, men jeg ville lægge flere elementer i, jfr. ovenstående.

Fx:

"Få en video om dit produkt der kan blive set af xxx potentielle kunder på yyy tid" (2 elementer)

eller

"Få en professionel video om dit produkt fra producenten af videoer til Carlsberg, men som almindelige mennesker har råd til at betale." (3 elementer)

Etc.

Vis herefter listen med de forskellige video-typer (produkter) og gør dem venligst lidt mindre, så de ikke forsvinder under 'båndet' - "the fold" (som hvis din forside var en foldet avis). Lige nu forsvinder alvdelen af videoerne på min 27-tommer skærm, fordi man kun kan se toppen af de nederste. Man skal kunne se ALT hvad I kan tilbyde, med det samme, og blive imponeret. :-) Brug et redskab som http://quirktools.com/screenfly/ til at eksperimentere hermed.

(Behold teksten med den korte beskrivelse af hvad kunderne får ud af hvert enkelt produkt - det er det vi skal have mere af, og link stadig til en uddybende side. Få dog meget gerne også en case på hver side med uddybning af produktet, og hvis ikke I har en så lav et tilbud til en slik til nogen der har brug for det og få den. Og ja, behold og lav flere demo-videoer og billeder, som den I har under "Sociale Medier".)


OK, men tilbage til forsiden:

*Efter* listen med produkter (videoer) kommer dine 3-4-5 bedste testimonials, som underbygger hvor god du er - og gerne - meget gerne - hvor der bliver sagt hvilken konkret opgave du har løst, og hvad kunden har fået ud af det. Videotestimonials er generelt stærkere end tekst, har jeg ladet mig fortælle. Måske fordi kunden har noget at kigge på som man kan 'slappe af med'

De nuværende testimonials er, med al respekt, ikke meget værd. Der er ingen grund til at jeg skulle tro personerne var specielt autoritative - fx en eller anden fyr fra et designbureau ud af jeg ved ikke hvor mange. Og der står overfladiske ting som "resulteret i stor beundring". Få nogle tal på. Nogle konkrete løsninger. Det batter.(Se også Camillas svar.)

Og så et Call to Action, der som minimum får startet en relation til kunden, fx

"Få en gratis prøvevideo for at signe op til vores mailingliste"

"Få en ebog med vores 10 bedste videotips for ditto ... "

eller - alt efter tid og overskud -

"Fortæl os hvad dit største prob er lige nu med video og vi giver et godt råd - gratis."

(De 10 første hver uge får svar, resten kommer på venteliste. Eller noget. Den viden er guld værd - og den kan I bruge til at skræddersy siden yderligere, udover hvad I måtte kunne få af feedback fra tidligere kunder, sføli.)

I kan således køre et call to action med individuelle mails til den en begrænset gruppe med Q&A, eller som en mere organiseret masse-mailingliste med et gratis minikursus som follow up til jeres sign-up freebie. I begge tilfælde skaber I en kunderelation, som kan konvertere til salg senere, fordi I har vundet kundens tillid gennem løsning af nogle problemer allerede her og nu. I får også viden om kundens problemer og kan dermed selv foreslå løsninger, som I kan sælge - længere inde i processen.

*

I kan låne lidt inspiration fra ideen om en Landing Page, fx fra dette kursus: http://thelandingpagecourse.com/landing-page-101-intro/

Og til copywriting her:

https://mixergy.com/Master-Class/Copywriting/TheCopywritingChecklist.pdf

Men lad for guds skyld være med at lade jer rive for meget med af nogle af disse to, eller lignende, ressourcer om markedsføring.

Alle har deres 'religion' omkring både landing pages og copy-writing, og det der virkelig er vigtigt er personlighed+brugbarhed for kunden.

Så I skal lave noget der selvfølgelig matcher jeres 'look' og som I føler jer comfy med, ikke bare noget der ligner 170 andre landing pages skabeloner. Men derfor kan og bør I låne (stjæle) med arme og ben fra den psykologi der ligger bag (og som også er beskrevet I de her gratis ressourcer). Salgspsykologi. Noget af den har jeg skitseret ovenfor, noget må I selv finde ud af.

For I sidste ende har I nogle unikke kunder, med unikke problemer og som ikke opfører sig som folk der mest er på jagt efter letmælk eller luksusbiler.

Så gå ud og find nogle flere af dem, som I tror det er, eller ved det er, med et eller flere tilbud som dem jeg beskrev under Call to Action, for at raffinere jeres kundeviden. Juster så forsiden og resten af sitet efter jeres bedste viden pt. Og tjek så folks faktiske adfærd på jeres site, via Google Analytics. Så kan det ikke gå helt galt.

Det var mine two cents. Håber I kan bruge det/noget af det.

Held og lykke!

Ulrik

vita-via.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)