Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

25 testpersoner til online spørgeskema søges. Tjen 500 kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

På Økonomisk Institut, Københavns Universitet har vi udviklet et internetbaseret spørgeskema, som vi gerne vil have testet igennem inden, at selve undersøgelsen sættes i gang.

 

Til at hjælpe os med dette har vi brug for 25 testpersoner til at gennemgå spørgeskemaet online og svare på nogle spørgsmål om deres oplevelse. Det eneste krav til testerne er, at de skal være født i perioden 1973-1987.

 

Hver tester aflønnes med 500 kr. Bemærk, at der ikke udbetales moms. I forbindelse med afrapporteringen vil testerne blive bedt om at angive deres CPR-nummer. Dette er nødvendigt for, at vi kan være sikre på, at kravet til alder er opfyldt. Når opgaven er fuldført, vil de 500 kr. blive overført direkte til den NemKonto, som er tilknyttet testerens CPR-nummer.

 

Opgaven vil tage omkring en time og skal være færdiggjort senest på søndag d. 15. maj 2016 kl. 12.

 

Hvis du har lyst til at hjælpe os med at teste undersøgelsen, skal du sende en e-mail (ikke et indlæg her på debatten) til adressen analyse@econ.ku.dk, hvor du skriver dit fulde navn. Herefter vil du modtage nærmere information.

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi mangler stadig 15 testere.

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

6 pladser som testperson tilbage.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tog testen. Det var god spas, og tager som nævnt ca. en time. Det er et spændende forsøg, og jeg håber at resultaterne bliver offentliggjort til alle der har deltaget (inklusiv testerne).

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg melder mig enig med granberg1, det var en ret interessant test og det kunne være sjovt at få nogle anonymiserede resultater at vide.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)