Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har fundet et fedt startup, hvordan kan jeg få det til Danmark?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fundet et fedt projekt inde på kickstarter, som jeg gerne vil have til Danmark. Hvordan får jeg lov til at importere det? Er det bare at skrive til dem og håbe på det bedste? Nogle gode råd?

Jeg er ung, men er det en forhindring?

/Mikkel

 

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Håber i kan hjælpe mig :D

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Du er vidst nød til at beskrive lidt nærmere, før nogen herinde kan hjælpe dig? :) Og har du prøvet at skrive til dem, og høre dem om hvad de siger?

Vh,
HeltOplagt.dk

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fundet et firma som befinder sig i teknologi branchen. Jeg spørger så om nogle gode råd til hvordan jeg skal kontakte dem og hvad jeg skal skrive.

jeg er ung som virkelig ønsker dette produkt i Danmark. Det vil passe ind i alle forbruger elektronik forretningerne. Er der noget problem i at få lov til det som ung??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du med ung mener . Under 18 så ja desværre. Man må ikke optræde som/fungere som virksomhed hvis ikke man er 18 - eller har fået dispensation fra startsamtet til virksomhed http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html

og her om hvordan man søger dispensation http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html 

Er du over over 18 - er det bare at skrive til dem og forklare hvad du har for tanker og hvordan du mener at kunne skaffe dem ind i Danmark. 

Ofte ville det givet være en fordel at være registreret som firma, for at skabe troværdighed

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Dec 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har haft succes med at få fingerne i kickstarteren - jetchill.

Jeg vil gerne hjælpe dig, skriv til mig på AB@8ct.dk. Så skal jeg gerne dele mine erfaringer med dig...

Mvh

Tilmeldt 21. Dec 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt Anders

Jeg har sendt en mail til dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)