Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

synlighed i div. søgemaskiner via Facebook + hjemmeside hvordan?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 05:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg lidt i tvivl om hvordan det fungerer. når jeg poster noget på facebook og folk søger på et ord eller en sætning som ligner den jeg har postet kommer min facebook side frem på google, eller hvordan skal det forståes? og hvordan optimere jeg min position i f.eks. google? 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik 

Det vil være de færeste ord hvor du vil blive placeret højt på Google igennem et FB opslag. Det vil nærmest kun være i tilfælde af du stort set er den eneste der netop har skrevet dette søgeord. Endvidere vil dette søgeord typisk være en længere række af ord i nøjagtig rækkefølge. 

At "optimerer din position på Google" er et meget vidt begreb. Søgemaskineoptimering, også kaldt SEO, rummer mange hunderede (nogle ville sikkert sige tusinde), faktorer. Smid eventuelt et link på din hjemmeside eller webshop heri tråden. Så vil folk kunne byde med tips. 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok prøve og læse lidt omkring hvordan SEO fungerer så kan du hurtigt få svar på dit spørgsmål. I princippet skal du begynde med at optimere din hjemmeside for de søgeord den skal findes på og så bygge links og gør din virksomhed synlig på bl.a. facebook, linkedin osv.

Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 5
Fra  ForLedige.dk Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Som Simon skriver vil det være meget sjældent at Google vælger at placere et indlæg på facebook øverst, sker typisk kun hvis der søges efter et unikt navn.

Med hensyn til hjemmesiden er Googles Search Engine Optimization Starter Guide på https://static.googleusercontent.com/media/www.google.com/en//webmasters/docs/search-engine-optimization-starter-guide.pdf et godt udgangspunkt.

Hvis du, så vidt mulig, følger anbefalingerne i guiden og løbende posterer nyt indhold på din side vil du blive mere synlig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lade sige gøre dog husk det er meget svære end egen hjemmeside , det er næsten ca det samme som når får sub domæne 

Du kommer ikke bare op når poster et indlæg sådan fungere det ikke 

Hvad kommer du op ad med det er især links lige som google sæt et på din hjemmeside  sæt et profil amino.dk og  gode links er godt nyheds medier med mere og der skal mange flere til end du satset på egen hjemmeside og  det kan klart anbefales når så endelige ligger godt og brugt massevis timer arbejde , hvem ved så lukker faceook måske din side og så er det arbejde spildt så sats på egen hjemmeside det kan klart anbefales

Hvis ønsker også rimelige resultat google så skal der være massevis tekst siden der er relevant om emmet du vil højt med og din url i facebook skal også gerne være det ord du vil op med, men forvent ikke det vilde resultat altså komme frem godt på et konkurrence ord 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, som jeg kan forstå på jer er det rimelig kompliceret, det ikke min egen hjemmeside. jeg sidder bare lige pt. og hjælper nogen med at optimere deres facebook side osv. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:

Okay, som jeg kan forstå på jer er det rimelig kompliceret, det ikke min egen hjemmeside. jeg sidder bare lige pt. og hjælper nogen med at optimere deres facebook side osv. 

jeg synes du burde give det råd satse hjemmesiden det er især den som søgemaskiner skal finde

facebook ville jeg lave et fastgjort indlæg og ligge det øverst og skrive en relevant tekst omkring det emme jeg ville op med , det  første læses er tit det søgemaskinerne  tager som vigtigste har jeg erfaring med  https://www.facebook.com/help/235598533193464 

lav flere unikke indlæg omkring ens emme , skriv mere end  2 linjer en tekst

udfyld fuldt ud om jer siden

få andre til at dele siden og du kan også selv dele siden også en fordel 

få fleste mulig aktivet siden dog relevant om emmet    

likes ja så er nogle folk mere tilbøjelighed dele side 

få gerne alle steder du er aktive lige din facebook side på 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :
Det vil være de færeste ord hvor du vil blive placeret højt på Google igennem et FB opslag. Det vil nærmest kun være i tilfælde af du stort set er den eneste der netop har skrevet dette søgeord. Endvidere vil dette søgeord typisk være en længere række af ord i nøjagtig rækkefølge. 

Man kan sagtens rangere rigtig godt i Google søgeresultater på opslag fra Facebook. Derfor giver det rigtig god mening at arbejde med de sociale medier.

Som jeg læser trådstarters spørgsmål, så søger han råd til at blive synlig i Google med hans Facebookside - og ikke en hjemmeside. Det vil derfor ikke være relevant at give råd omkring SEO i traditionel forstand.

Hvis man vil rangere i Google med en Facebookside, så skal man arbejde med indholdet. Det handler om at producere godt og relevant indhold som folk vil interagere med. Derudover man arbejde på at få nogle gode links til Facebook siden. Og det vil helt sikkert også være en fordel at bruge nogle ressourcer på gode Facebook kampagner.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Grevang:

Simon Børsting Sørensen :
Det vil være de færeste ord hvor du vil blive placeret højt på Google igennem et FB opslag. Det vil nærmest kun være i tilfælde af du stort set er den eneste der netop har skrevet dette søgeord. Endvidere vil dette søgeord typisk være en længere række af ord i nøjagtig rækkefølge. 

Man kan sagtens rangere rigtig godt i Google søgeresultater på opslag fra Facebook. Derfor giver det rigtig god mening at arbejde med de sociale medier.

Som jeg læser trådstarters spørgsmål, så søger han råd til at blive synlig i Google med hans Facebookside - og ikke en hjemmeside. Det vil derfor ikke være relevant at give råd omkring SEO i traditionel forstand.

Hvis man vil rangere i Google med en Facebookside, så skal man arbejde med indholdet. Det handler om at producere godt og relevant indhold som folk vil interagere med. Derudover man arbejde på at få nogle gode links til Facebook siden. Og det vil helt sikkert også være en fordel at bruge nogle ressourcer på gode Facebook kampagner.

Trådstarter skriver: "og hvordan optimere jeg min position i f.eks. google?"
Denne vending har jeg aldrig hørt om en Facebook side. Derfor mit svar om jf. "normal SEO-rådgivning". Såfremt jeg har tolket forkert på trådstarters mening giver jeg dig 100 medhold i din bemærkning :-) 
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)