Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en programmør eller software udvikler!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak fordi du kiggede forbi!

 

Jeg har i 5 måneder arbejdet intenst på et koncept som jeg tror kan vokse sig enormt stort, ikke kun i Danmark!!

Konceptet kræver bl.a. kompetencer i programmering, hvilket jeg bestemt ikke har. Derfor søger jeg en partner som er interesseret i at være en del af ideen.

 

Du som programmør skal enden kunne programmere eller indgå en dialog med eksperter indenfor det at programmere en lille GPS som sættes ind i et produkt og efterfølgende skulle sporeres via en app. Og nej Big Smile det er ikke som alle andre produkter, dette koncept opfylder et samfundsbehov som er fuldstændigt overset!!! 

Hvilket produkt og hele konceptet vil jeg ikke beskrive nærmere, endnu!

Jeg søger en programmør som er eller vil være iværksætter, og er interesseret i at høre nærmere om ideen. Man binder sig til ingenting, udover tid (-:

 

Jeg kan love dig for en kæmpe udfordring med en ide som kan blive en KÆMPE succes både i Danmark og Internationalt, men jeg har min kompetencer i salg, markedsføring og økonomi, derfor søger jeg en partner som kan stå for produktudviklingen.

 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 17:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du på at der skal være et mobilmodem til kommunikationen ? Jeg ved ikke hvad der skal spores, men hvis der skal anvendes wifi eller bluetooth så er der nogle ret skrappe begrænsninger. Det bliver ret dyrt, hvis systemet skal være baseret på gprs eller sms.

Tilmeldt 12. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det bliver dyrt at fremstille, men omsætningsmulighederne er rigtig store.

Jeg er helt sikker på at man med den rette produktudvilings beskrivelse, ville kunne skaffe de nødvendig investorer til at indskyde kapital.

For det er et behov samfundet vil nyde godt af, og det er en nødvendighed.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 18:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)