Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kickstarter - sidste 20% - gode råd?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino,

Vi er et hold af ingeniører og designere som pt. arbejder hårdt på at få vores kickstarter kampagne i mål (https://www.kickstarter.com/projects/584258111/oplft-make-your-desk-height-adjustable?ref=nav_search

Vi mangler lige pt. 20% med 9 dage igen og vi føler virkelig kampagnen har tabt momentum - og er derfor en smule rådvilde :/ Indtil videre har vi fokuseret meget på at kontakte blogs, sociale medier og cross promotion med øvrige kampagner. 

Vi håber lidt at i kunne komme med en masse gode råd og vejledning til hvordan vi lige får sat den sidste spurt ind og kommer hele vejen?

På forhånd MANGE tak :)

Mvh Mads R. Svendsen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Ærgerligt med tabt momentum. Hvis du ikke allerede har gjort det, så ville jeg personligt kontakte alle på min venneliste på Facebook og Linkedin og spørge om et bidrag. Det er måske lidt grænseoverskridende, men har hørt at det skulle være effektivt.

Ellers kunne I overveje at lave en thunderclap kampagne og få jeres venner og bekendte til at skrive sig op. Evt. kan dem som ikke har mulighed for at give et økonomisk bidrag, skrive sig op til jeres thunderclap. Måske kan det tilkobles jeres Kickbooster, men er ikke sikker.

En anden mulighed kunne være at kontakte forskellige kontorfællesskaber og fortælle dem om projektet. De kunne måske også have interesse i at backe eller dele kampagnen med deres lejere. 

God vind herfra Smile

Mvh.

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias..

Mange tak :)

Vi har brugt venner og familie, samt ThunderClap (eller vi brugte HeadTalker i stedet, men bør nogenlunde være det samme) :)

Jeg tror vi vil forsøge os med en målrettet kampagne mod kontorfællesskaber - det er en rigtig god ide Yes

Mvh Mads

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser interessant ud.

Må jeg spørge: Er det et problem for danskere at anvende kickstater.com - hørte en gang nogle rygter om at det var forbeholdt usa ????

Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nielsen,

Nej, det er det som udgangspunkt ikke. De har oprettet en "dansk" version af siden, så man f.eks. anmoder om beløbet i DKK, frem USD. Så de understøtter at man bruger Kickstarter fra Danmark af, dog mener jeg ikke de har et kontor i Danmark.

Mvh Mads R. Svendsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)