Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

lav en app - så let som det bliver promoveret?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.


Jeg har efterhånden haft en stigende interesse i at kreere apps. Det skal siges at jeg absolut ingen erfaring har indefor programming m.m.

Når jeg søger på goodle for en guide, kommer der en masse interessante sider frem, som promoverer, at det er lige til og super let, at lave en app.

Mit spørgsmål til jer er så, om det er så let som de siger (no programming experince? - no problem!), og hvilket program der er brugervenligt og det "letteste" at bruge.

Samtidig, er det muligt at lære at lave gode apps med en kvalitet som svarer til f.eks. wordfeud, som civilperson, eller skal man have en bred faglig viden indenfor feltet?

Jeg har en kammerat, hvis fars virksomhed, bl.a. kreerer apps, så tænker at det ikke er så lige til, som mange sider fra google gør det til at være?


p.s. håber at tråden ligger i den rigtige kategori?

Venlig Hilsen

Mathias

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det kommer 100% an på hvad din app skal kunne :) Hvis den skal være en simpel oplysning-sapp findes der flere forkellige gratis online værktøjer online som du kan bruge. Så snart det bliver mere detaljeret skal du over i noget custom, som langt fra er nemt :) 

Så det afhænger af hvad din app skal kunne :)

Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne kunne kreere begge dele.
Så hvis jeg skal blive dygtig til det, hvilke programmer er være at anbefale?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Mar 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig ,, 

jeg vil super gerne hav en lille snak med dig .. jeg laver selv apps og er har også startet fra NUL . og tro mig man få blod på tand nå der kommer penge i kassen :-)

har du en concept eller ide du vil lave ?

er det en IOS eller Android app du vil lave ?

hilsen mons  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)