Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress plugin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det er et "long shot" men prøver alligevel :-)

Jeg skal bruge en hjælpende hånd til et eksisterende plugin til WordPress der hedder WP All Import - det bruges til at hente data fra xml feeds og vise dem i WordPress. Jeg skal kombinere mange forskellige XML feeds til en samlet oversigt og har problemer med at gennemskue fremgangsmåden.

Er der nogen der kan hjælpe med dette? Betaler gladeligt hvis jeg kan komme videre herfra.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt giv en hånd :) skriv til ti@cphdc.dk

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stadig brug for hjælp, da typen af hjemmeside gik imod Webdirect´s proncipper, hvilket er fair nok :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm... Har selv rodet en del med det. Det tager lige lidt at lære, men jeg brugte pluginnets documentation og så et par videoer på YouTube. Må sige det hjalp en del.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, har også af flere omgange prøvet at løse mysteriet omkring dette plugin, men kan ikke 100% gennemskue det.

Får data ind i systemet, men går i stå når data skal arrangeres i overskuelige tabeller eller lignende.

Ville du være interesseret i at hjælpe mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Har desværre en meget travl hverdag, så det er desværre ikke en mulighed. Er i øjeblikket i "skole". Når du importerer en fil, så definerer den, hvad de forskellige kolonner svarer til. Du kan så overføre de her kolonners data over til der, hvor du vil have dem i WordPress, ved at føre den over med musen.

Husk, at hvis du skal bruge pluginnet til WooCommerce, så skal du have fat i et addon. 

Nu ved jeg ikke, hvor meget du skal importere, men hvis det er store imports, så burde du køre processen gennem et cron job, da import direkte gennem backend er meget krævende for din server. Som sagt, så burde du læse en del op på documentation og se en del videoer omkring dette.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)