Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop , 1 måneds support & markedsføringsplan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg hedder Mathias Jørgensen. Vi er i gang med at lancere vores nye virksomhed Bliviværksætter.dk. Vores virksomhed sælger professionelle webshops designet i shopify til primært nye iværksættere (selvom du er gammel iværksætter gør det ikke spor). Vi har samlet et team på 3 webudviklere, som designer webshops i shopify.

Op til lanceringen af vores nye virksomhed skal vi bruge nogle referencer. Derfor har vi et SUPER GODT tilbud til de første 10 der henvender sig. Tilbuddet lyder således:

 

1)      En webshop, som er professionelt designet i shopify m. logo, slides mm. samt efter dine ønsker & behov.

 

2)      Et evt. telefon opkald før webshoppen igangsættes, under udvikling & efter udvikling

 

3)      1 måneds support til alt det praktiske, samt tekniske & hvad du ellers har behov for.

 

4)      1 markedsføringsplan. Vi hjælper dig godt på vej med markedsføring igennem de sociale medier.

 

Samlet pris 4999.- (Alm. pris 7899.-) Der kan tilkøbes en professionel Facebook side m. coverbillede mm. til 299.-. (Alm. pris 499). Alt i alt får du en helt igennem professionel designet webshop, så du kan få en professionel igangsættelse af dit projekt. Samtidig får du også 1 måneds support til alle dine spørgsmål, problemstillinger & oveni i det ellers SUPER GODE tilbud får du en markedsføringsplan. Så du kan komme godt i gang med din nye virksomhed. Skulle der opstå spørgsmål eller interesse skal du være velkommen til at Kontakte mig på min mail eller min telefon. Mail: info@bliviværksætter.dk telefon: 42 33 99 79.

M.v.h.

Mathias Jørgensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)