Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Popkorn, hvordan kan jeg lave forretning på den ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :


Tak for medlemskab.

Solen skinner så dejligt udenfor og jeg igen har lavet lækre popkorn som alle mine børn og venner er vilde med.

så jeg tænkte at jeg måske kan lave en forretning ud af det.

Jeg har lavet en krydderieblandning, som jeg tilsætter majskerner 36 timer, før de sættes i microovnen.

jeg ønsker sælge de krydderet majskerne, i poser 1, kg , 2 kg

Hvordan kan jeg gøre det bedst.  Det kan ikke betale sig lave en webshop for sælge den. fragten bliver dyrere end majskernerne.


Er det Kiosker jeg skal sælge dem til ?

men jeg kunne tænke mig brande dem , så kiosker er nok ikek gode ide.

supermarkeder kan jeg ikek sælge til, for har ikek penge og viden til masse producere.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

pop pop:
Hvordan kan jeg gøre det bedst.  Det kan ikke betale sig lave en webshop for sælge den. fragten bliver dyrere end majskernerne.

Nu har du jo ikke nød at matche laveste pris på markedet, når du sælger en vare.

Microbryggerierne sælger jo heller ikke discountprodukter.

pop pop:
supermarkeder kan jeg ikek sælge til, for har ikek penge og viden til masse producere.

Hvis du ikke har mod på at skaffe den nødvendig kapital og viden til at skabe en rentabel forretning, er det måske bedre at du nøjes med at lave popkorn til familie og venner. Det kræver meget at drive selvstændig virksomhed og det er meget få, der får noget ud af en halvhjertet indsats.

Alternativt kan du prøve at sælge opskriften til en eksisterende producent.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver du ikke har pengene og viden til at sælge til super markeder m.v.
Hvad med du skaffer disse to ting?
Prøv at kig efter investorer med netværket iorden.

Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 77
Fra  Unikkebobler.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at prøve at lave "sunde" popkorn?

Markedet indenfor sundhed og økologi stiger helt vildt på det sidste, så skulle man lave noget, skal man skille sig ud fra mængden.

Jeg vil anbefale at du prøver dig frem, indtil du ved at den sidder i skabet.

Så opretter du en enkeltsmandsvirksomhed, derefter kan du lave en hjemmeside ( Ikke en webshop) hvor du skriver om dit produkt.

Find et fedt logo, og gør det lidt eksklusivt. Der er mange som vil bruge ekstra penge for at få økologi, eller "sunde" popkorn.

Det er faktisk ikke så svært, det er bare benhårdt arbejde.

Og selvfølgelig koster det nogle penge, men hvis du ikke vil investere 10.000,- så skal du nok bare droppe det.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Her taler du produktion af fødevarer. Det betyder, at der er en lang række regler, der skal opfyldes - du må ikke 'bare' stå i dit eget køkken og blande krydderier til videresalg. Se Foedevarestyrelsen.dk, her kan du se noget om de regler, du skal leve op til.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)