Det har du også, min pointe var mere at det ikke "tænder" med ensartede T-shirts, det virker mere som fyld og ikke umiddelbart noget et nyt brand ville skille sig ud på. Om andre har det på samme måde skal jeg ikke kunne svare på :) |
Hej Kristoffer
Fed side, og fede designs. At starte sit eget tøjmærke, er ikke lige den nemmeste branche at starte i. Jeg har dog en del erfaring med det, og var på et punkt hvor jeg faktisk kunne leve af mit mærke.
Ønsker du noget uforpligtende sparring, så kan du endelig skrive. Hjælper gerne med diverse spørgsmål.
Med hensyn til salg, handler det meget om at "hype" det. Det jeg gjorde - som var unikt, og blev en stor succes - var at skabe et "hype team". Influenter kunne altså ansøge, og blive en del af dette hype team, hvor de - alt efter popularitet - fik gratis produkter. Ydermere sørgede jeg for god tilstedeværelse på natklubber, til events og lignende. Fik fat i en masse store kunstnere - danske såvel som udenlandske. Der begyndte det for alvor at rulle.
Mit tip til dig er at fokusere på at skabe en hype. Hav priser i mente - designs til 200 kr får du ikke så nemt hypede, som designs til 800-2000 kr. Bestem hvilket segment du vil sælge til - om det er massen, eller nichen. Netop massen kræver store muskler, hvorimod nichen er nemmere fra et økonomisk standpunkt.
Har du yderligere spørgsmål kan du altid smile en e-mail: o.lonstrup@gmail.com
I grunden nægter jeg at tro at hjemmeside optimering vil gøre dig meget på dette stadie. Ironisk nok er netop dette mit fuldtidsjob, men det er ikke der, du skal lægge dine penge eller krafter. Fokuser på hype, brandværdi og få skabt noget fedt. Noget folk kan relatere til.
Al held og lykke med det!