Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor får jeg ingen kunder?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian E. Olsen:

- Mystisk, jeg har en anden kollektion ud over "Project: Divided" som skulle være synlig på forsiden. Ved ikke helt hvad der sker?

Det har du også, min pointe var mere at det ikke "tænder" med ensartede T-shirts, det virker mere som fyld og ikke umiddelbart noget et nyt brand ville skille sig ud på.

Om andre har det på samme måde skal jeg ikke kunne svare på :)

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer


Fed side, og fede designs. At starte sit eget tøjmærke, er ikke lige den nemmeste branche at starte i. Jeg har dog en del erfaring med det, og var på et punkt hvor jeg faktisk kunne leve af mit mærke.

Ønsker du noget uforpligtende sparring, så kan du endelig skrive. Hjælper gerne med diverse spørgsmål.

Med hensyn til salg, handler det meget om at "hype" det. Det jeg gjorde - som var unikt, og blev en stor succes - var at skabe et "hype team". Influenter kunne altså ansøge, og blive en del af dette hype team, hvor de - alt efter popularitet - fik gratis produkter. Ydermere sørgede jeg for god tilstedeværelse på natklubber, til events og lignende. Fik fat i en masse store kunstnere - danske såvel som udenlandske. Der begyndte det for alvor at rulle.

Mit tip til dig er at fokusere på at skabe en hype. Hav priser i mente - designs til 200 kr får du ikke så nemt hypede, som designs til 800-2000 kr. Bestem hvilket segment du vil sælge til - om det er massen, eller nichen. Netop massen kræver store muskler, hvorimod nichen er nemmere fra et økonomisk standpunkt.

Har du yderligere spørgsmål kan du altid smile en e-mail: o.lonstrup@gmail.com

I grunden nægter jeg at tro at hjemmeside optimering vil gøre dig meget på dette stadie. Ironisk nok er netop dette mit fuldtidsjob, men det er ikke der, du skal lægge dine penge eller krafter. Fokuser på hype, brandværdi og få skabt noget fedt. Noget folk kan relatere til. 

Al held og lykke med det!

Ung PPC, SEO og Konverterings-optimerings-nørd. Hjælper gerne din forretning med at etablere super effektive online kampagner som bidrager til øget bundlinje.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

vedr. Paypal: du kan næsten gratis gå over til kortbetaling via Stripe. (søg på Aminos andre tråde om dette) 

Forøvrigt vidste jeg ikke at Paypal havde så dårligt et navn i DK, som flere på denne tråd antyder... er danskerne virkelig så dumme? det er jo netop noget af det sikreste at bruge Paypal...(!) 

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger stripe nu :)

Ved heller ikke hvad der er så galt med det? Alle siger det er uprofessionelt og sådan, men jeg har aldrig hørt en begrundelse for det...

Tak alligevel, Musico!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Første vil jeg sige det er fedt du tør prøv.  Big Smile

men private ville jeg nok bare hoppe vider eller hoppe i h & m. du er ikke særlig unik.

Du skal nok ned på 50 kr. for at folk vil købe.

Men held og lykke..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

som de andre siger få produkter  

en bluse uden noget på 200 kroner det er dyrt 

30-40 besøgene dagligt det lyder af meget lidt  men med så få produkter er det nok ikke ideelt med det store markedsføring budget og det er kan nok ikke betale sig køre google AdWords med så få produkter så er kommet ind i en dårlig cirkel 

derved få flere produkter og prøv få nogle billigere produkter på sien .

meget få links siden lav lidt mere søgeord optimering skriv artikler ud med mere derved øges besøgene og kan derved få flere chancer kunder kommer regn med der skal knokles for der sker noget eller der skal bruges mange penge et stykke tid og regn med du nok ikke får en særlig høj timeløn i starten for dit arbejde for hver kunde i starten  sådan er det i hvert fald i starten for mange iværksættere rigtig dårlig løn før det begynder at give bare lidt igen 

jeg savner indhold siden du kan sagtens lav blog siden  du skal også huske at lave titlen til google husk lav gerne de 68 tegn google tillader vise og lav en sigende titlen til siden så du tiltrækker meste mulig relevante besøgene til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt falder konverteringsprocenten meget, når der kun er meget få produkter i en webshop.

Som en anden tidligere har skrevet er det forkert prisleje du har valgt. Når du har et lille sortiment, så gå efter at gøre dit brand eksklusivt, og sæt prisen væsenligt højere. Få hyped dit brand gennem modebloggere m.m.. Midt i mellempriser sælger ikke.

Du kunne også lave designs som kun produceres i X styk. Og skabe en hype omkring det.

Du bør også lave dit tøj i flere størrelser. her tænker jeg S, M, L, XL, XXL, som er de almindelige størrelser til voksne. 

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Hvilke prisleje tænker du på? Nogle siger at det er alt for dyrt, så det er lidt svært at bestemme sig :)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når man laver et eksklusivt brand, vil der være mange der ikke er villige til at betale prisen. De vil hellere gå i en billig t-shirt fra Føtex og fravælger mærkevarer.

Så du bør gøre op med dig selv om du vil konkurrere med Føtex, eller gå efter kunder, som er mere modebevidste.

Der er iøvrigt mange cheapskates på amino.Smile

---

Jeg ville sætte prisen til 600 - 800 kr., så der ikke er for mange, der falder fra pga. prisen.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vedr. Fragtpriser: Hvis du har fri fragt så skriv det (alle steder) ellers gør det synligt for mig inden jeg ligger i kurven hvad fragtprisen bliver.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)