Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, 1 måneds support og 1 markedsføringsplan.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer,

Mit navn er Mathias Jørgensen. Jeg er i gang – eller på vej til at starte en ny virksomhed, som går ud på at lave webshops til nye iværksættere (også gamle, men primært nye). Jeg har bygget et team op, med 3 webudviklere, som udvikler webshops inden for Shopify.

Op til lanceringen af min virksomhed, skal jeg bruge nogle referencer. Derfor har jeg et SUPER GODT tilbud til de første 10 der henvender sig. Tilbuddet lyder således:

1) En professionel webshop udviklet på Shopify med logo, slides osv. mm.

2) Et evt. telefonisk møde inden igangsættelsen af udviklingen og under udviklingen og efter udviklingen. så vi kan få de alt på plads.

3) 1 månedssupport – til alt det praktiske og tekniske. Din henvendelse vil med garanti blive besvaret inden 10 timer.

4) Markedsføringsplan – vi hjælper med at du kan komme i gang med noget markedsføring gennem de sociale medier.

Samlet pris 4999.- (alm. pris 7899.-) Der kan tilkøbes en professionel Facebook side m. coverbillede mm. til 299.-. (alm. pris 499) ALT I ALT får du en top professionel igangsættelse af dit projekt, med en professionel webshop, 1 månedssupport og markedsføringsplan tilpasset til dig og dine behov. Skulle der opstå spørgsmål eller interesse er du velkommmen til at sende os en mail på: info@bliviværksætter.dk Med venlig hilsen Mathias Jørgensen

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

B

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

B

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

b

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

i stedet for at "bumpe" tråden hele tiden, bør du måske bruge tiden på at lave din egen hjemmeside og facebook side, så folk kan se hvad du kan.

Og du bør måske også skrive hvilket "månedspakke" folk skal betale i fremtiden i shopify eller er det med i prisen ?

Lav et reference liste på coverbilleder du har tidligere lavet.

Held og lykke med projektet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)