Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Booking system enten færdiglavet eller skal udvikles

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

jeg har en veninde som har lige åbnede en kræmmer butik, og spørger om jeg kunne hjælpe hende med at prøve at optimere hendes arbejdsgang.

Butikken har ca. 200 stand samt 20 reol pladser og jeg vil gerne høre om der er nogle der kender en booking system der kan magte opgaven. Lige nu kører det hele på excel og de bruger så meget tid på at lede efter ledig stand samt kunder som har sendt en reservation på email. Stande bookes minimum 1 uge ad gangen og kan forlænges pr. dag eller pr uge.

Jeg har kiggede list på supersaas.dk men når man har tastede så mange stande bliver den lidt uoverskuelige.

Det der er behov er at man kan få en overblik over ledig stande ( ligesom supersaas.dk ), 

Man kan booke kundernes reservation med kundeinfo

Man kan søge på kunderne via navn eller telefon nummer

Man kan koble den til deres hjemmeside med evt. en betalingsportal. Der skal oversigten bare være simpel, hvis man kan lave den lidt som denne her vil det være perfekt

http://www.markedsbooking.dk/view.php?template=markets&page_id=25&location_id=26&id=264

Som skrevet øverst søger evt. en booking system som enten er lavet som kan tilpasses til disse behov eller en udvikler som kunne tænke sig at afprøve kræfterne med denne projekt. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig, jeg synes at de er hård nok at være selvstændig i forvejen, så hvis jeg kunne lette lidt hendes arbejds procedure så kan hun få mere glæde af det.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Godt projekt og fin beskrivelse. Jeg er lidt usikker på om du mener at hun HAR en hjemmeside nu - hvor booking systemet skal indbygges i. Eller: skal det nye system "være hele hjemmesiden" med eller uden CMS?

Du kan evt. overveje at lave nogle skitser, der viser hvordan det kunne se ud. 

Du er velkommen til at sende mere info til mig eller her i tråden. Du kan også overveje at oprette en opgave under "Freelancer".

Mvh Jan

Jysk IT ApS - jan@jyskit.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har delt dit indlæg med web-integratoruddanelse i Aarhus. Kunne være et godt projekt for en rigtig dygtig elev / gruppe

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

hun har en hjemmeside i forvejen, så den skal kunne let integreres i hendes side ;-)

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du et link til den nuværende hjemmeside? Jeg har desuden sendt dig en privat besked herinde

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Aug 07
Indlæg ialt: 22
Fra  Jysk IT ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Jeg er interesseret i at lave en SaaS løsning til jer. Jeg har domænet bookit.dk hvor jeg har et par eksisterende løsninger kørende. 

Hvis vi kan holde det nogenlunde så simpelt som det du har beskrevet, så kan det hurtigt laves. Som den første kunde på systemet får I stor indflydelse på funktionalitet. Og som (næsten) altid med SaaS er der ikke den store risiko for jer. Hvis I kontakter mig på min e-mail, så kan vi komme igang med det samme :)

mvh Jan 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i ikke har mega travlt med det, altså hvis det må tage 1 -> 3 måneder før det er færdigt, og hvis i selv har idéer til designet, så vil jeg gerne lave det for jer billigt, også muligt som en abonnements løsning, og under alle omstændigheder med betaling når det er færdigt først, så udover tiden står i uden risiko (jeg vil dog insisterer på at vi hurtigt bliver enige om hvornår det vil kunne betragtes som færdigt).

Det vil ikke være et problem at lave det som i dit link, med hensyn til online betaling, så kan der være lidt udfordringer afhængig af om i er fastlåste på en specifik gateway og hvad det er for en, men ellers finder vi også nemt ud af det.

Kontakt mig evt. på mail chris@lumosweb.net

Mvh
Chris
LumosWeb IVS

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joan

Jeg vil gerne give mig i kast med denne opgave for at kunne optimere din venindes arbejdsgang. Jeg har tidligere selv udviklet et bookingsystem, som blev brugt af mange forskellige typer kunder. Så vil også kunne udvikle et for hende.

Hvis det har interesse, så skriv gerne til mig her på Amino eller på kontakt@jessenmedia.dk - så kunne vi indledningsvist tage et skypemøde for præcist at få afdækket hendes behov til systemet.

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)