Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook page/blueprint

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg hjælper lige pt. en mandarin skole med forskellige ting, en af opgaverne lyder på at jeg skal optimere deres Facebook side, hvor de gerne vil have flere likes/followers og generelt mere trafik. Har ikke den store erfaring med den slags, derfor søger jeg jeg hjælp, gode ideer tips og tricks osv tages imod med kyshånd. under min egen research støtte jeg på Facebooks eget Elearning program Blueprint, er der nogen som har erfaringer med det? 
Hilsen Frederik
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:
Har ikke den store erfaring med den slags, derfor søger jeg jeg hjælp, gode ideer tips og tricks osv tages imod med kyshånd. under min egen research støtte jeg på Facebooks eget Elearning program Blueprint, er der nogen som har erfaringer med det? 

Hej Frederik

Jeg har været igennem Facebooks Blueprint program, og gennemført certificeringer dertil. Du skal se det lidt som en form for akkreditering, så dine kunder kan se at du har taget dig tiden til at gå forløbet igennem. For du kan sagtens tilegne dig samme viden andre steder fra.

Det kan bedst sammenlignes med Google Qualified Individual. For det siger ikke noget om, hvor god du er til at udføre - men at du har gjort en indsats for at 'lære'. 

Håber det var svar nok.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon

Tak for svaret. jeg har selv lige været inde og snuse til det for at se hvad det var for noget, og ja det mest af det kender jeg godt i forvejen :D, har du nogen tips eller trick til at få eksponeret sin facebook side, hvis ik man skal betale for likes eller reklame? 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:
har du nogen tips eller trick til at få eksponeret sin facebook side, hvis ik man skal betale for likes eller reklame?

Hej Frederik

Godt indhold - der er ingen genveje.

Jeg vil dog helt sikkert anbefale, at man bruger penge på Facebook annoncering, hvis du ønsker at være seriøs omkring det. Facebook har så lidt organisk spredning i forhold til, hvis man vælger en god og nøje tilrettelagt annoncestrategi. Med Facebook annoncering vil du kunne opnå dine mål bedre, hurtigere og meget mere præcist.

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

okay tak, for hurtigt svar. har du erfaringer med, hvad godt indhold er? og jeg vil drøfte facebook annoncering med skolen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:
okay tak, for hurtigt svar. har du erfaringer med, hvad godt indhold er? og jeg vil drøfte facebook annoncering med skolen

Godt indhold kan være rigtig mange ting. Det kommer blandt andet an på målgruppen og hvad målet er. Så er det umuligt, at give dig et præcist svar på her og nu. 

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 03:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Målgruppen er personer mellem 18 og til omkring 40 år, målet er at der er flere der får øjnene op for vores mandarin skole. flere likes, mere synlighed og mere trafik.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)