Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frisk, fræk og kvik i replikken, så skal du nok komme til stå i midten af teamet! Ser helst du er dygtig, kløgtig og forsætlig om APPS.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du en rutineret appudvikler, eller har flair indenfor dét, er du højst sandsynligt personen jeg søger. det du skal programmere i er RESTFUL API og HTTPS som kommunikationsvejen, SQL eller MongoDB til database samt Swift programming language til iOS. Jeg kan kun tilbyde dig et MEGET symbolsk beløb, hvorfor jeg vælger at gøre dét til et samarbejde, så i stedet for, du får et engangsbeløb vil du blive lønnet, så snart vores kapital er til det, samt procenter af ejerskabet i firmaet. 

Projektet omhandler en app, som skal bruge en stor database, der hele tiden kan klare nye dataer, og sende dem ud til mobilen. Appen vil være bygget op på en brugerprofil og hel masse forskellige kategorier, som primært er det, der vil fylde databasen op. 

Som person kan jeg ikke give dig meget hjælp med programmeringen, men blot være en moralsk støtte. Til gengæld er Jeg er struktureret, har et godt tag på tingene samt et stort overblik. Mit motto er: gør din passion til din perfektion. Derfor er appen også designet og gjort klart til du kan komme i gang asap! Selvom jeg er idé manden, vil du være kernen til det hele. Det eneste jeg forventer af dig er, du vil tage dig af alt det tekniske. Din Lokation er underordnet, da jeg er meget fleksibel. Dog vil et fysisk samarbejde blive problematisk, hvis du er fra Jylland, da jeg bor på Falster.

// Dennis Lauridsen.

Hvis det ønskes, er det muligt at tage kontakt til mig på:

26 85 71 88.

DLL@stofanet.dk

Ellers Læg dine oplysninger her eller i besked, så kontakter jeg dig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)