Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Soldsie via Instagram

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger lidt erfaringer omkring app'en Soldsie, hvor man kan bruge Instragram som salgskanal? Dvs. er man interesseret i varen på billedet, kan med med en enkelt kommentar få tilsendt link til selve købsprocessen pr. mail. I min lille virksomhed sælger jeg håndfarvet garn. Garnet bliver solgt i ganske små partier, oftest 100-200 gram gang pr. farve.

Jeg er kommet frem til at en webshop med hele udtrækket, vil være al for administrativ tung(billeder, oprettelse af produkter osv.) i forhold til min virksomheds beskedne størrelse - omend integration med ex. Dinero og pakkelabels.dk er ganske tiltrækkende. Instagram er et nemt medie at komme ud til følgere/kunder på, men det er også relativt tidskrævende at få adresseoplysninger/betaling fra kunderne. 

Pt. har jeg en Tictail-side hvor der er en smule handel, men der er ikke mulighed for integration med Dinero og Pakkelabels - så derfor al for meget administration.

Hvad er jeres erfaringer? Jeg har spekuleret som en gal, men synes ikke mine to muligheder er 100% optimale. 

Tak for et fedt forum :)

Malene

sysleriget.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)