Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som oplever at når man er på facebook downloader den en xti.php fil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Min facebook er begyndt at downloade den en xti.php fil hele tiden mens jeg er på facebook. Har kørt computeren igennem med mit antivirus, men den fandt intet. Nogen der ved hvad det kan være, men er ret sikker på det er virus.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en php fil ser jeg ikke umiddelbart nogen risiko for at filen kan være skadelig.. Det lyder mere som et eller andet serverproblem hos facebook.. Kan du evt. sende mig en kopi af filen?

Virus tror jeg ikke det er, med mindre det skulle være et eller andet helt sprit nyt og ukendt.. Virus er generelt ikke et problem i OS X - ikke i praksis i hvertfald.. (Og ja, nu får jeg sikkert hug af nogle.. So be it :) )

Tilmeldt 5. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

min facebook gør det samme i dag og i går, og min computer er blevet så langsom.

fandt du ud af hvad det er og hvordan man får stoppet det ?

Tilmeldt 5. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

det samme sker for mig de sidste dage, jeg har en kopi af fil samt screenshots af forskellige navne den viser når den downloader, kan du hjælpe mig ?

den bruger fx : static.ak.fbcdn.net og xti.php

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min computer er også begyndt at være langsom, men køre pt virus scan hver nat, men den findet intet

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke virus! :)

Prøv at åbne appen Activity monitor.. Der kan du se hvilke programmer der trækker mange resourcer i systemet.

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus L. Knabe:

Det er ikke virus! :)

Prøv at åbne appen Activity monitor.. Der kan du se hvilke programmer der trækker mange resourcer i systemet.

Men hvorfor bliver den automatiks downloadet og hvordan stopper men den at trække på ens computer kraft?

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan der være flere årsager til at den gør.. f.eks. en fejl på serveren..

Og en php fil i din download folder gøre intet ved din computer.. Jeg tror der er andre årsager til at din computer køre langsomt hvilket er grunden til at jeg foreslår at du fejlsøger i activity monitor når du oplever at din computer bliver sløv :)

Tilmeldt 6. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dee seneste problemer vedrørende uønsket .php filer download er blevet identificeret som en konflikt mellem BullGuard SafeBrowsing modul og Facebooks nye scripts. Venligst opdater din BullGuard til den nyeste version (16.0.319.2) og genstart computeren.
Beklager ulejligheden.

Sabina - Social Media Coordinator, BullGuard

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)