Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til Virksomhed (Platform eller Fysisk produkt)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
- Jeg er 110% klar på at starte min egen virksomhed, men jeg støder på det vigtigste problem.. Nemlig selve idéen.
- Jeg har gjort mig selv en masse overvejelser men er ikke kommet frem til noget.
Derfor søger jeg jeres hjælp til den bedst mulige måde at ''få'' en idé på, eller om i vil udlevere en idé jeg kan arbejde videre/starte på.
- De eneste krav er således:
- Må ikke være for dyr at producere. Max 1800 kr. pr. Enhed.
- Gerne en Platform's idé men kigger også gerne på fysiske produkter.

Mvh Mikkel.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Solar energi paneler?

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Menford ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Stort spørgsmål..

Tænk over:

Hvad interesserer du dig for?

Hvilke udfordringer oplever du i hverdagen, som du ikke kan finde en løsning på?

Søg herinde på amino - rigtig mange har spurgt om det samme før dig og fået mange forskellige svar.

I øvrigt, læg ikke for meget vægt på max pris per enhed. Der er tusind andre forhold som gør sig gældende. Hvis nu et produkt koster 2.500 kr. at producere og kan sælges for 10.000, mens en enhed der koster 1.800 kr. kan sælges for 3.000, hvad vil du så helst sælge :-)

MENFORD.DK: Skræddersyet skjorte fra kun kr. 499 med mange designmuligheder. Butterfly og slips.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de venlige ord.
- Og tak for de den gode henvisning.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Genialt og billigt. men er allerede opfundet :/

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg gav dig en ide der ikke er opfundet endnu - er du så sød at fortælle hvordan du for 1800 kr. vil sætte en produktion igang og samtidig beskytte dig mod at andre laver det samme? Skal du have eneret på noget i denne verden så skal du betale dyrt for det, Og det er alligevel ingen garanti mod kopiering.

Et patent giver på papiret eneret, men det er langt fra sandheden. Patenter dækker et meget begrænset virke der tit kan udformes anderledes, og patenter dækker kun et afgrænset område og kun de lande indenfor området der har tilsluttet sig patentreglerne. ALLE andre har fri adgang til at kopiere ALLE produkter, de må bare ikke sælges hvor der er patentregler.

Hvis vi fortalte om det herinde ville du jo heller ikke kunne få eneret på noget der allerede er offentliggjort...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)