Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus Betingelser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at finde hoved og hale i Amino Plus betingelser. Har læst dem igennem men, får ikke svar på dette spørgsmål

Betaler jeg kun for 1 måned, eller skal jeg efterfølgende betale for 3 måneder mere? Virker ikke særlig nemt at overskue om det er 1 eller 4 måneder man binder sig til :)

https://gyazo.com/ff8c89c98d8b40be4368f15b33767aeb

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det link ser da noget lusket ud

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lusket? Gyazo er et ganske velkendt program til at tage screenshots det er der skam intet lusket i :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

der står vel klart nok - Du betaler NU en måned OG abonnement for 3 mdr hæves automatisk derefter - første gang 1/6 for 3 mdr med kr - så 4 mdr ja

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Nørgaard:

Lusket? Gyazo er et ganske velkendt program til at tage screenshots det er der skam intet lusket i :)

Pardon. Kender det ikke, og da linket ikke lige er aflæseligt, synes jeg det virkede suspekt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Mads Nørgaard:

Lusket? Gyazo er et ganske velkendt program til at tage screenshots det er der skam intet lusket i :)

Pardon. Kender det ikke, og da linket ikke lige er aflæseligt, synes jeg det virkede suspekt.

læg billedet som et link så det ses direkte frem for et langt mystisk link - klart at nogen bliver nervøse - der er jo ingen chance for at se om det er virusbefængt. Det er let at lægge billeder ind - det lille træ som billede i symboler øverst - eller i alle fald et link der ikke signalere - uha Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik fat på deres support da det ingen mening gav i mit hoved men, fik svaret tilbage at jeg betaler for 1 måned og binder mig i 1 måned. Jeg kan opsige med det samme og bruge det i 1 måned. Hvis IKKE jeg opsiger inden for 1 måned så bliver der trukket 3 måneder fremadrettet men kun hvis IKKE jeg opsiger :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Nørgaard:

Fik fat på deres support da det ingen mening gav i mit hoved men, fik svaret tilbage at jeg betaler for 1 måned og binder mig i 1 måned. Jeg kan opsige med det samme og bruge det i 1 måned. Hvis IKKE jeg opsiger inden for 1 måned så bliver der trukket 3 måneder fremadrettet men kun hvis IKKE jeg opsiger :)

lyder fint tak

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi Gyazo er lusket eller vækker mistanke. En hurtig Google søgning kunne have hjulet dig, Hartmann, i stedet for straks at anklage ham for luskede links. Det er et verdenskendt tools til at dele screenshots lynhurtigt. :-)

God dag.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

EmailMarketingDK:

Nu er det ikke fordi Gyazo er lusket eller vækker mistanke. En hurtig Google søgning kunne have hjulet dig, Hartmann, i stedet for straks at anklage ham for luskede links. Det er et verdenskendt tools til at dele screenshots lynhurtigt. :-)

God dag.

Det er muligt det er "verdenskendt" for andre - jeg kender det ikke, og det er der sikker også andre der ikke gør!

Linket er ikke aktivt, man kan ikke se hvor det fører hen.

Det er en forbandet uskik at linke til noget, uden at skrive noget om hvad det er man linker til, hvis ikke det er umiddelbart læseligt.

Min forsigtighed med den slags "luskede links" har holdt mine maskiner fri for div. vira gennem mange år nu.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)