Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til software - Nyopstartet telemarketing selskab.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min partner og jeg er i gang med at etablere et telemarketings selvskab, og den sammenhæng skal vi bruge et system, til outbounde til kunderne.

Vi har kigget lidt på de forskellige former for systemer og hvilke systemer der på markedet.

Vi har indtil videre ikke fundet specielt system som siger WOW, uden at det koster en hel bondegård.

Så min partner og jeg, tænkte at der muligvis var nogle her inde der kunne hjælpe os med at finde det bedste til formålet, og som ikke koster en bondegård.

Tak på forhånd

Victor P - CEO

Sona Marketing

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor,

Jeg har lavet et system, som du måske kan bruge - det er designet til kanvas (outbound) og du finder det på www.myphoner.com

/Jeppe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Jeg siger mange tak for henvisningen,Smile

 vi vil tage et kig på systemet.

Ud fra præsentations videoerne ser det yderst simpelt og professionelt ud, til ingen penge.

Det kan godt tænkes at der ruller en bestilling ind, på din computer inden så længe.

/Victor P

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor.

Jeg mangler selv et telemarketingbureau.
Vil du ikke kontakte mig på mail miklas@memoo.dk hurtigst muligt?

Jeg er ikke så meget på Amino

Håber at høre fra dig/jer! 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miklas,

Der burde ligge en mail til dig :)

Tilmeldt 15. Aug 16
Indlæg ialt: 94
Fra  www.PhonePartner.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

VictorGamer22:

Min partner og jeg er i gang med at etablere et telemarketings selvskab, og den sammenhæng skal vi bruge et system, til outbounde til kunderne.

Vi har kigget lidt på de forskellige former for systemer og hvilke systemer der på markedet.

Vi har indtil videre ikke fundet specielt system som siger WOW, uden at det koster en hel bondegård.

Så min partner og jeg, tænkte at der muligvis var nogle her inde der kunne hjælpe os med at finde det bedste til formålet, og som ikke koster en bondegård.

Tak på forhånd

Victor P - CEO

Sona Marketing

VictorGamer22:

Min partner og jeg er i gang med at etablere et telemarketings selvskab, og den sammenhæng skal vi bruge et system, til outbounde til kunderne.

Vi har kigget lidt på de forskellige former for systemer og hvilke systemer der på markedet.

Vi har indtil videre ikke fundet specielt system som siger WOW, uden at det koster en hel bondegård.

Så min partner og jeg, tænkte at der muligvis var nogle her inde der kunne hjælpe os med at finde det bedste til formålet, og som ikke koster en bondegård.

Tak på forhånd

Victor P - CEO

Sona Marketing

Hej Victor, super fedt og kæmpe cadeu til jer for at gå igang!

Vi har skrevet lidt om forskellige telemarketing systemer på www.phonepartner.dk - Hvis du vil se vores information vedr. telemarketing software, så skal du kigge på www.phonepartner.dk/telemarketing-systemer/ 

Alt held og lykke til jer! :)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, smid mig en mail på sb@ratiomanager.dk, så har jeg en klient til jer :) Hvis i har interesse i dette : )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Projektet er desværre stoppet, så der må jeg sige tak for interassen og støtten med tippet om en kunde, men der er andre der sikkert kan bruge det :)

Fortsæt god dag.

Mvh

Victor P

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)