Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille seo tip

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af os sidder og arbejder med seo på gør det selv niveauet og er tit lidt i tvivl om hvad der virker og hvornår det virker.

Jeg har lavet et setup med fb og twitter med vanity url'er i forhold til min hjemmeside og set effekten komme efter 3 - 4 uger, jeg rykker ca 2 pladser i et meget presset felt fra 14 til 12, ikke voldsomt men værd at tage med. 

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke helt med på hvad det er du har gjort. Du har købt vanity domæner og bruger disse når du lægger noget på Facebook og Twitter? Eller hvordan skal det forstås? :)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et eksisterende website med navnet xxx, det ønsker jeg selvfølgelig at forbedre ranking på.

Jeg har så oprettet en fb profil hvor jeg sørger for at min webadresse indgår præcis i, så en web adresse, som dette : www.facebok.com/xxx, det samme på twitter

Disse url'er kalder man for vanity url'er og de virker fint  er min pointe.

De bedste hilsener

Finn

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok på den måde, så er jeg med.

Hvis du f.eks. har en hjemmeside der hedder eksempel.dk, kalder du så Facebook url'en for:

facebook.com/eksempel.dk

eller bare facebook.com/eksempel (uden .dk)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja præcis og uden punktum dk.

Herefter skal der være lidt liv på fb og twitter, jeg ligger et tweet ind om dagen.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

colorrush:

Ok på den måde, så er jeg med.

Hvis du f.eks. har en hjemmeside der hedder eksempel.dk, kalder du så Facebook url'en for:

facebook.com/eksempel.dk

eller bare facebook.com/eksempel (uden .dk)

Og hvad var det, sagde du, at man fik ud af det? :)

Vh,
HeltOplagt.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg rykkede 2 pladser op i et felt med de tunge drenge, ingen revolution men værd at tage med. Så det er et lille seo tip som sammen med alt det andet seo arbejde giver de små ryk.

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 32
Fra  Heltoplagt.dk Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Genialt, tak! :) Er det muligt om du lige kort kunne beskrive, hvordan man laver sit url-link om, i f. eks facebook?

Det ville jeg sætte stort pris på?

Vh,
HeltOplagt.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jeg ikke stærk med hensyn til ændring af url, om du kan det, håber der er en ekspert der kan svare på det.

Måske det ikke er nødvendigt, jeg tænker du har en fb side i forvejen, spørgsmålet er om det er en alm. personlig side eller en virksomhedsside.

Jeg har fra min almindelige fb side lavet en virksomhedsside og her har jeg lavet vanityurl'en på virksomhedssiden.

Hvis du allerede har en virksomhedsside og vil ændre url'en på den, det ved jeg ikke om man kan

Fra Nordhavn
Tilmeldt 27. Jan 16
Indlæg ialt: 31
Fra  ØkoNEMi Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Skal da lige prøves

ØkoNEMi - få en bedre økonomi

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)