Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg skal til at sælge e-sig væske med sikkerhedsmæssige regler? Tak på forhånd!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg er en fyr på 19 år, der overvejer at begynde at sælge noget E-væske på fritidsbasis. Men er der i denne forbindelse nogle forholdsregler jeg skal tage? Skal jeg registreres som virksomhed, straks man begynder at sælge med fortjeneste for øje? Hvad med selve E-væsken. Hvis jeg køber den herhjemme, skal jeg så sørge for at den er godkendt og i så fald, hvordan sikre jeg mig dette? Hvis I ellers har andre ting, som I mener, at jeg skal tage med i betragtning må I meget gerne melde ind. På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt sælge som privat indtil du kan se, at du vil komme op på en omsætning på 50.000 kr på en hver 12 mdr periode. For at undgå problem anbefaler jeg, at du momsregistrerer dig (får virksomhed/CVR) når din omsætsning når 4.000 kr Per måned

Læs om moms reg http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html 

og overvej min letlæste E-bog Selvstændig som gennemgår alle former for virksomhed og selskaberne IVS og ApS med stiftelse, regler, need to do og omkostninger, skat, moms og meget mere http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/selvstndig.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Fra  Kryptoupdate.dk Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom at priserne stiger på e-væske og grej til dampning fra den 20. maj, nu vil staten have ca. 20% i afgifter. Også selvom de ikke bruger tid eller penge på at undersøge de skadelige virkninger/positive ting ved dampning.

Desuden må du kun sælge 10 ml ad gangen.

Hvordan de har tænkt sig at tjekke dette i forbindelse med webshops aner jeg ikke. Men fysiske butikker har fået dette påbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)