Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ØV, skal lukke grundet navnet. Overdragelse af domæne.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Tryg-IT:
Jeg er nu blevet kontaktet af forsikringsfirmaet som beder mig om at stoppe med brugen af navnet Tryg-IT samt at jeg skal overdrage mit domæne tryg-it.dk til dem ellers kommer der en sag ud af det.

Hvis ellers der var den mindste kampgejst i dig så tag da den sag med sindsro. Du har intet at tabe ?. Og hvorfor tror du egentlig de henvender sig direkte til dig i stedet for at bare køre sagen ?. Ja de ved jo udmærket at de får meget svær ved at vinde sagen så lidt skræmme teknik klarer problemet. Og på dig ser det så ud til at virke efter hensigten.

Nej ikke andet end advokat og rådgivningsomkostninger for modparten hvis han taber sagen i rettet og retten giver TRYG medhold i at han skal betale alle sagsomkostninger.
Det kan så snitl være alt mellem 10 og 20.000,-

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:
Jeg kender en brugsforening som hedder Tryg - den fyldte 100 år sidste år. Jeg er sikker på at slår man "Tryg" op i cvr - så vil du finde mange virksomheder som har Tryg som en del af deres navn...

God pointe. 

364 virksomheder med "tryg" i deres navn. Se her.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tryg har forsikringer der retter sig mod IT - derfor har de med mit ammestue niveau god chance for at have en god sag.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og hvorfor tror du egentlig de henvender sig direkte til dig i stedet for at bare køre sagen ?
Der er nogen der driver deres virksomhed ud fra at seriøs og saglig kommunikation løser meget - med sikkerhed også Tryg.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Tryg-spasser  - Tryg-idiot - Er ledige, så man får jo helt lyst til at ....

Så nåede vi ned på det niveau også .... nogen forslag til hvem der skulle registrere dem? Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad så med 

TRYG Service

Tryg Trafik

Tryg Ejendom

de ligger vel også under deres kerne forretning :)

Søren

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tvivler meget de har en god sag i tilbyder jo ikke samme produkt ,hvis skulle være en sag de har en chance ja så er nærmeste umuligt starte en virksomhed i dag uden du rammer et anden branchen med samme navn

det var noget andet hvis brugte navnet et navn der er kun betyder det såsom føtex it men tryg er jo almindelige ord , det vil jeg mene er meget svært få ret i altså at tryg forsikring de har en god sag

men levere du it forsikringer hvis gør det tror jeg du må droppe navnet med stor sikerhed

jeg ved ikke om de vil køre en sag måske køre de selv om de ikke har en sikker sag  men det tapper energi enkle mands virksomhed  jeg ved ikke om du har en stor kunde kreds der kender dit navn og domænet brugt mange kræfter på hvis ikke brugt mange kræfter i hverfald fandt din facebook siden der er ikke brugt meget som jeg ser det men jeg ved jo intet hvor meget brugt og du har kunder kender dit navn  så er kampen værd 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tryg har mange varemærker, men ordet TRYG er kun beskyttet i vareklasse 35 og 36, dvs ikke i samme klasse, som din service er. 

http://onlineweb.dkpto.dk/pvsonline/Varemaerke?action=107&sagID=VA%201994%2005697 

http://vmguidelines.dkpto.dk/aa/aaa/varefortegnelser/saerligt-om-nice-klassifikationen/klasse-35.aspx 

http://vmguidelines.dkpto.dk/aa/aaa/varefortegnelser/saerligt-om-nice-klassifikationen/klasse-36.aspx

Nu har Tryg Forsikring A/S over 50 varemærker, og jeg har ikke tid til at tjekke alt, så der kan være en af disse varemærker, som dækker over dit firmas aktiviteter, selvom det ikke umildbart ved lynhurtig gennemgang ser sådan ud.

http://www.dkpto.dk/se-om-din-ide-er-ledig

Så jeg vil ikke mene, at Tryg har en 100% sikker sag, omend jeg også vil sige, at det måske ikke nødvendigvis er en kamp, som er værd at tage, da du skal bruge mange ressourcer og penge på den. Du bliver med sikkerhed pålagt en advokat, såfremt der opstår en tvist, og så vil det koste kassen...

Hvad med at finde et andet navn, det burde være den lette løsning, således du kan fokusere på dit firma fremfor retssager :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Per Krabbe, scanboat.com:
Der er nogen der driver deres virksomhed ud fra at seriøs og saglig kommunikation løser meget - med sikkerhed også Tryg.

Der er absolut ingen seriøs og saglig grund til at Tryg vil fratage ham domænet. Men du er så åbenbart også en af dem der falder på knæ hver gang at en af de store firmaer prøver på at diktere dagsordenen. Lad os se om du siger det samme når scandlines kommer og vil have dit domæne ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Lad os se om du siger det samme når scandlines kommer og vil have dit domæne ?.
Nu er scanboat - varemærkeregistreret i EU - indenfor det felt hvor jeg bevæger mig - så tvivler jeg lidt på er noget jeg skal bekymre mig om - sådan lige foreløbig.


Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)