Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!- Hvad kræver en børsnotering?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen!

Jeg er lige pt. igang med at skrive erhvervscase på mit andet år. Jeg vil i min fremlæggelse gerne komme ind på noget omkring børsnoteringer, men jeg har efterhånden ledt i lang tid, efter hvilke specifikke, eller mindre specifikke krav der er, for at man kan blive børsnoteret.

Jeg ville sætte stor pris hvis der var een der kunne fortæller dem, eller fortælle mig hvor jeg kan læse nærmere om det, da jeg simpelthen ikke finder noget nyttigt information.

Det skal lige siges at min tid er ret begrænset og jeg har dermed ikke tid til alt for meget læsestof. Det må gerne stå i grove træk, men stadig gerne mulighed for at kunne undersøge det mere dybdegående

Hjælp venligst!

MVH Mikkel K

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelKiels:

Jeg ville sætte stor pris hvis der var een der kunne fortæller dem, eller fortælle mig hvor jeg kan læse nærmere om det, da jeg simpelthen ikke finder noget nyttigt information.

En relativ letlæselig bog på dette område er efter min opfattelse "børsret i grundtræk" med ISBN 9788757433968

Den er tilgængelig på de fleste biblioteker.

 

Jeg siger ikke info ikke ligger på nettet, men ofte skal du have et kendskab til området inden for at kunne sortere det relevante fra det irrelevante. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)