Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cirka pris på en ny hjemmeside, optimering af SEO samt løbende web support?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg søger nogle som kan hjælpe vores virksomhed med at designe og udvikle en ny hjemmeside, og derudover optimering af SEO og løbende web support efter udvikling af den nye side. Før vi starter projektet så vil jeg gerne samle info omkring priser. 

Håber at jeg kan få nogle gode input herinde :)

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er umuligt at give et pris overslag på uden flere oplysninger 

Du er velkommen til at kontakte mig for en dialog omkring jeres behov (krav specifikation) , eller i skal selv lave en krav specifikation og f.eks bruge amino freelancer til at lægge det ud som et bud

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Det lyder som en opgave der er skræddersyet til os :-) 

Vi udarbejde moderne og professionelle hjemmesideløsninger udarbejdet i det populære WordPress CMS. Vores løsninger er prisvenlige, men samtidig i et leje hvor vi kan afsætte den tid det kræver at udarbejde en professionel hjemmeside der kan sælge din forrentning overfor potentielle nye kunder. 

Du kan læse om vores hjemmesideløsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside - Du kan se konkrete kundereferencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Vi tilbyder henholdsvis SEO, vedligeholdelse- og support efterfølgende. Priserne på disse løsninger afhænger af dine konkrete behov og ønsker. 

Første step er at vi tager en uforpligtende dialog herom. Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller giv mig et kald på direkte tlf. 69 69 11 34. Efter vores dialog vil jeg kunne udarbejde et konkret oplæg på din nye hjemmeside med efterfølgende services du måtte ønske. 

Ha´en god aften. 

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan overveje den samlede løsning som vi netop har lanceret under navnet Waimea Business. Du kan læse mere om denne service her: www.waimea.dk/business - her kan du også se priser, der starter ved knap 2.000 kr. pr. md. inkl. både hjemmeside, indhold, SEO, linkbuilding og markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)