Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside med samme koncept som Just-Eat.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino.

Jeg står og skal have lanceret en hjemmeside der skal køre med noget a la samme koncept som Just-Eat kører med. 
Dette foregår på den måde, hvor der skal samles mange forhandler under en hjemmeside. 

Nogle kloge hoveder der ved om dette er lovligt. Ejer Just-Eat eller andre lignende hjemmesider en bestemt rettighed der umuliggør opstart af hjemmesiden?

Mvh

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De ejer ikke rettighederne, så du kan godt starte det op.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over just eat findes der også www.e-takaway.dk og www.hungry.dk (og sikkert også andre).. Hvis du har tænkt dig at lave en service på præcis samme marked tror jeg det bliver ret meget op af bakke!

www.roomservice.dk er også en eksisterende spiller på markedet som dog skiller sig lidt ud ved at have større fokus på kvaliteten :)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt klart loveligt, men hvad er din niche? altså, hvorfor skulle virksomhederne vælge at gå med dig frem for Just-Eat, m.v.?

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du derude lave en helt ny idé.

Blandt andet hurtigere leverings tider, ingen minimums forbrug. Funktion til mere salg

Eventuelt for hver 1000kr de har brugt får de deres sidste bestilling gratis eller XXX kroner på deres konto.

Sådan nogle ting som gør at de fortrækker din site.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare husk at du ikke skal kalde dit site for 'just-buy' eller 'just-shop' for så kan du få problemer med navnet.

Held og lykke med det!

Mvh David

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvem skulle betale den gavebod ? Ingen af de ting er jo op nogen måde realistiske.

Tilmeldt 1. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Det var mig der var lidt uklar i min formulering, men tænkte på at bruge selve konceptet, men på et andet marked og dog med andre forhandlere. Idéen var at samle samtlige forhandlere der tilbyder leasing under én hjemmeside, der ville overskueliggøre dette for forbrugerne, dette er stort problem høres der blandt danskerne. 

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes da en side med alle samme er samlet det er google  der er også yelp.com hvor kan rate resturanterne , hvad jeg forstår er det noget der findes i forvejen du vil lave , du kan altid prøve lave noget der er bedre  men for at bruges skal det markeds føres og være gerne noget andet end de andre tilbyder og bruger os skal tage i mod det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael. Han vil ikke bruge konceptet på take away mad.. Men på leasing ydelser istedet.. Dette kan sagtens lade sig gøre..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)