Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Emballage indkøb og print?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag alle dejlige Amino medlemmer. Jeg er en ung iværksætter der er igang med, at starte mit eget kaffe firma og skal bruge emballage til min kaffe.Jeg har fundet en rigtig god Kaffepose inde på daklapack, men hvorledes gør man med print af ens design på kaffeposen.

Er dette noget emballage firmaerne sædvanligvis gør eller sender man sine kaffeposer, andet steds hen for printning. Er meget ny indenfor produkt branchen så ved ikke helt hvordan det virker med dette al hjælp i kan give er meget værdsat :) 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 04:55
Hvor mange stjerner giver du? :

På deres hjemmeside står der at posen leveres i 3 forskellige farver, men intet om at du kan få dit eget tryk på, så det kan du nok ikke. - Hvis der skal tryk på (hele posen) skal det ske inden posen samles så tror ikke du har mulighed for at få tryk på efterfølgende.. Her er du nok bedre mulighed for at få trykt klistermærker du kan putte på poserne.. Men igen.. Den letteste måde at finde ud af det på er jo at gribe knoglen og ringe til dem og spørge :)

Tilmeldt 1. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt rigtig Rasmus det vil jeg gøre! :) 

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nok benytte mig af klistermærker. tryk kan hurtig blive omkostningfuld, med mindre det er relative store kvantum.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)